Süper Lig'de şampiyonluk oranları güncellendi

Spor Toto Süper Lig'de son 4 haftaya girilirken İddaa tarafından açıklanan "Süper Lig'de kim şampiyon olur?" bahsinin oranları güncellendi. İşte Başakşehir, Galatasaray ve Beşiktaş'ın şampiyonluk oranları...

Son 5 haftada 3 kere puan kaybeden Başakşehir, Sivas deplasmanına sadece 2 puan avantajla gidecek. 19 Mayıs haftasındaki Galatasaray maçı da dahil olmak üzere artık puan kaybına tahammülleri kalmadı.

1,05'e kadar düşen şampiyonluk iddaa oranı, geçtiğimiz hafta 1,35'e yükselmişti, kritik maçlar öncesi 1,80'e yükseldi.

GALATASARAY YARIŞA ORTAK OLDU!
Son 16 lig maçını kaybetmeyen, 10'unda sahadan 3 puanla ayrılan Galatasaray, lider Başakşehir'in puan kayıpları sonrası şampiyonluk yarışına ortak oldu.

Geçtiğimiz hafta 3,75'lerden 2,35'e kadar düşen şampiyonluk iddaa oranı, Konya deplasmanındaki beraberliğe rağmen an itibariyle 1,95'e kadar gerilemiş durumda!

BEŞİKTAŞ'IN İDDAA ORANI 50,00'DEN 7,50'YE DÜŞTÜ!
İkinci yarının lideri Beşiktaş, Ankaragücü'nü de farklı geçip Başakşehir'in 3 puan arkasına yerleşti.

Son 6 haftayı kayıpsız atlatan Kara Kartal, önümüzdeki hafta sonu oynanacak Galatasaray derbisinden 3 puanla ayrılırsa bir anda kendini şampiyonluk potasında bulabilir.

Nisan ayının ortasında 50,00 iddaa oranından oynanan "Beşiktaş Şampiyon Olur" tercihi 7,50'ye kadar geriledi!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.