Başkanı Ahmet Ağaoğlu, Galatasaray maçından sonra sert açıklamalar yaptı. Ağaoğlu, "1915'deTrabzon gençleri emperyalist güçler tarafından Çanakkale'de şehit edilmişti. Bugün de burada farklı bir şekilde bu gençleri katlettiler. Bir takım ruhu içerisinde nasıl mücadele edilirse o şekilde mücadele ettiler. Trabzon'un 17-18yaşındaki gençlerininkatledilişini izledik. Biz bu takımla gurur duyuyoruz" dedi.