Hedef Nisan’da şampiyonluk

Ligde puan farkını açarak şampiyonluğa koşan Beşiktaş, işi erken bitirip Nisan’da ipi göğüslemeyi hedefliyor. En geç 30. haftadaki F.Bahçe derbisinde mutlu sona varmak isteyen Kartal her maça bir final gözüyle bakıyor

Ligde 21. haftanın bitimiyle birlikte şampiyonluğun en güçlü adayı durumuna gelen Beşiktaş tüm otoriteler tarafından da şampiyonluğun bir numaralı favorisi olarak gösteriliyor. Bu hafta itibarıyla Başakşehir'e 4, Galatasaray'a 7, F.Bahçe'ye de 10 puan fark atmayı başaran Kartal'da şimdi herkes farklı bir hedefe kilitlendi. Siyah-Beyazlı yönetim, teknik heyet ve futbolcular kendi aralarında yaptıkları görüşmede Nisan ayında şampiyonluğu ilan etmek için kenetlendi. Ancak ne yöneticiler, ne teknik heyet ne de futbolcular şampiyonluktan asla bahsetmeyecek. Takımın gevşememesi ve motivasyonunu kaybetmemesi için şampiyonluğun 'ş'si bile yasaklandı. Beşiktaş en geç 30. haftadaki Fenerbahçe derbisinde şampiyonluk turu atmanın planlarını yapıyor.
ARKA ARKAYA KADER MAÇLARI OYNAYACAK
Beşiktaş Mayıs ayına kadar oynayacağı G.Saray Rize, Kayseri, Antalyaspor, Gençlerbirliği, Trabzonspor, Adana, Başakşehir ve Fenerbahçe maçlarından en iyi sonucu almayı planlıyor. En geç 30. haftadaki Fenerbahçe derbisinde mutlu sona varmak isteyen Kartal, duruma göre bu süreci 29 ya da 28. haftaya bile çekmeyi düşünüyor. Camia bu hedefe kilitlenirken bir yandan da UEFA Avrupa Ligi'nde de başarıyı planlıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.