Türk finali neden olmasın!

Türk futbol tarihinde ilk kez Avrupa Ligi’nde 3 takım son 32 turuna kaldı. Üstelik Fenerbahçe, Beşiktaş ve Osmanlıspor kuraya seribaşı olarak katılacak. M.United ve Shakhtar dışında da üst düzey rakip olmadığı hesap edildiğinde UEFA finalinin 2 Türk takımı arasında olma ihtimali azımsanmayacak kadar çok.

2016/17 sezonu UEFA Avrupa Ligi grup maçları perşembe günü tamamlanırken son 32 turuna 3 Türk takımının birden kalması Türk futbol tarihine bir ilk olarak geçti. Üstelik 3 takımımız olan Fenerbahçe, Beşiktaş ve Osmanlıspor pazartesi günü gerçekleştirilecek son 32 turu kura çekimine seribaşı olarak katılacaklar. Eğer takımlarımız için her şey yolunda giderse ve kupada Manchester United ile Shakhtar Donetsk dışında 1. sınıf bir kadoya sahip bir takımın bulunmadığı hesap edilirse 2 Türk takımının 24 Mayıs 2017 tarihinde İsveç'in başkenti Stockholm'deki finalde yer almaması için hiçbir neden yok. Bundan 16 yıl önce Galatasaray'ın gerçekleştirdiği başarıyı bu sezon 3 takımızdan biri tekrarlayabilir.
ŞUBAT AYINDA TÜRKiYE HEYECANA DOYACAK
Şimdi herkes pazartesi günü çekilecek kurayı dört gözle bekliyor. 3 takımımız da seri başı olduğu için nispeten daha kolay maçlar bizi bekliyor. M.United'ın Fenerbahçe'ye Villlarreal'in de Osmanlıspor'a aynı grupta oldukları için çıkma şansı yok. UEFA Avrupa Ligi son 32 turunda ilk maçlar 16 Şubat, rövanşlar ise 23 Şubat tarihinde oynanacak. Şubat ayında futbola ve heyecana doyacağız!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.