Verdiğim taktiği unutuyorlar

Pereira, "Türkiye'de futbol yüzde 80 duygularla yüzde 20 akılla oynanıyor. Bazen defanstaki dengeyi kaybediyoruz. Futbolcular taktik planımızın ne olduğunu unutuyor"

Fenerbahçe'nin Portekizli teknik direktörü Vitor Pereira, dünyaca ünlü futbol dergisi World Soccer'a konuştu. Türkiye günlerinden bahseden tecrübeli teknik adam Fenerbahçe taraftarının da 'sabırsız' oluşuna dikkat çekti. Pereira, "Ben Portekizlilerin çok duygusal olduğunu düşünüyordum. Ancak Türkiye'ye gelince gördüm ki Türkler bizden daha duygusal ve futbola daha tutkuyla bağlı. Biz Portekiz'de %50 kafa, %50 duygularımız ile oynarız. Türkiye'de ise futbol %80 duygular ile %20 kafa ile oynanıyor" diyerek Türkiye'deki futbola dair tespitlerini anlattı. Pereira, takımın hatalarını da bu duygusallığa bağlarken, "Bazen defanstaki dengeyi kaybediyoruz. Çünkü büyük bir baskı altına giriyoruz. Futbolcular taktik planımızın ne olduğunu unutuyor" şeklinde konuştu.
TARAFTARLAR İÇİN PROJE BİR SONRAKİ MAÇ
Portekizli teknik adam, yapılan transferler sonrası takımın hala istenen seviyeye gelmemesi hakkında ise, "Fenerbahçe önemli oyunculara yatırım yaptı. Ancak bazen yemeğin pişme saati gelse de biraz daha baharata ihtiyaç duyarsınız. Çok fazla ara vermek zorunda kaldık. Milli maç aralarına girdik. Zamanımız kısıtlıydı ve her şey skora bağlı. Ben buraya iki yıllık bir proje fikri ile geldim. Ancak taraftarlar için proje;
bir sonraki maç"
ifadelerini kullandı"
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.