Frank Rijkaard'ın B planı

Hollandalı teknik adam, Harry Kewell'in yerine Barış'ı sokarak ilk kez maç içinde sistem değiştirdi.

Üst üste puan kayıplarının ardından B planı olmadığı için eleştirilen Frank Rijkaard, dün ilk kez oyun planının dışına çıkan bir değişiklik yaptı. Hollandalı teknik adam, karşılaşma Galatasaray'ın 2-2 berabere devam ederken, Trabzonspor orta sahada hakimiyeti ele geçirince, Kewell'ı çıkarıp yerine Barış Özbek'i sahaya sürdü. Bu değişiklikle orta sahayı üçleyen Rijkaard, 4-2-3-1'den 4-3- 3'e dönüş yaptı.

FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ...

Haftalardır ilk 18'e bile giremeyen Barış Özbek de, hocasını yanıltmadı. Girdikten birkaç dakika sonra yaptığı asistle maçın 4-2'ye gelmesini ve kopmasını sağladı. Barış maç sonrası yaptığı açıklamada rahat giden maçın, bir anlık konsantrasyon eksikliğiyle tehlikeye girdiğini belirterek "Ancak kazanmayı daha çok isteyen taraf bizdik. Trabzon gibi son derece güçlü bir takım karşısında birçok net pozisyon bulduk. Sonuçta kazanarak, birkaç haftadır üzdüğümüz taraftarımızı mutlu ettik" dedi.
NOTLARI VASAT!
G.Saray'da F.Bahçe derbisi öncesi Ayhan ve Mustafa Sarp'ın performansı endişe yarattı. Orta sahanın göbeğinde görev yapan ikilinin yaptığı pas hataları Trabzonspor'a hücum fırsatları doğurdu. Mustafa Sarp'ın yaptığı faulle kazanılan frikikten ilk gol geldi. Colman'ın skoru 2-2'ye getiren golünden önce ise Ayhan fazla oynadığı topu kaybetti; sonra da Colman'ı kaçırıp yerde kaldı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.