Özkan itirafı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, ABD gezisi öncesi ilgin açıklamalar yaptı: Hüsamettin Özkan’la sürekli görüşürüz. Kemal Derviş’in de bize destek verdiği doğru...

CHP, bugün ABD yolcusu. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu da yolculuk öncesi çok ilginç açıklamalar yaptı. Başta Mustafa Sarıgül olayı olmak üzere birçok konuda CHP'yi dizayn ettiği ve Beykoz Konakları'ndaki villasında partinin geleceğiyle ilgili çok önemli toplantılar yaptığı iddia edilen Hüsamettin Özkan'la ilgili de konuşan Kılıçdaroğlu'nun açıklamaları şöyle:
Evet Hüsamettin (Özkan) Bey'le sürekli görüşüyoruz. Bize yabancı bir siyasi değil. Telefonda da yüz yüze görüşüyoruz. O da ülkenin geleceğinden kaygı duyuyor.
Kemal Derviş, zaten CHP'li. CHP'nin ekonomi kurmayıdır, bize hep destek veriyor. Akademik olarak görevi var. Ekonomi konusunda zaten bize her ortamda destek oluyor.
SOL BİZE UZAK DEĞİL
ABD gezisi bizim Çin'e, arkadaşların Mısır'a, Irak'a yaptığı gezi formatında değil. Biz, CHP'yi anlatmak istiyoruz. Ziyarete gelen ABD'li senatörler, neden gelip "ABD'de CHP'yi anlatmıyorsunuz" dediler. Biz de gidiyoruz.
Sola çağrı yapıyorum. Sol bize uzak değil. Biz ilkeden yola çıkıyoruz. Laik demokratik sosyal hukuk devletinden yana olan hukukun üstünlüğünü benimseyen bütün yurttaşları CHP çatısı altına bekliyoruz.
Anayasa konusunda, Meclis Başkanı Cemil Çiçek'in mektubuna yanıt vereceğim. Her şeye karşın 4 siyasal partinin 60 maddede uzlaşmasını önemsiyoruz. 60 maddeyi 4 siyasal parti gelin görüşelim derse gideriz.
ABD YOLCULARI
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu bugün ABD'ye uçacak. 5 günlük ABD ziyaretinde CHP Genel Başkan Yardımcıları Şafak Pavey, Faruk Loğoğlu, Sezgin Tanrıkulu, Faik Öztrak, CHP Milletvekilleri Ayşe Eser Danışoğlu, Kamer Genç ve Aykan Erdemir gibi 20 kişi de Kılıçdaroğlu'na eşlik edecek. Kılıçdaroğlu, Brookings Enstitüsü, Center For American Progress ve Bipartisan Policy Center yöneticileriyle görüşecek. Kılıçdaroğlu ayrıca Yahudi grupları ile de bir araya gelecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.