Hacı Sabancı kontenjanı Nazılı Kayı'yı meşhur etti: Nazlı Kayı ünlü bir şampuan markasının dijital yüzü oldu

Hacı Sabancı kontenjanından ünlü olan Nazlı Kayı, ünlü bir şampuan markasının dijital yüzü oldu. Kayı’nın turunculaşan saçları ve gelen dip boyasıyla verdiği pozlar, ‘Bu ne saçmalık!’ dedirtti.

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 24 Şubat 2021 Güncelleme 24 Şubat 2021, 07:01
Hacı Sabancı kontenjanı Nazılı Kayı’yı meşhur etti: Nazlı Kayı ünlü bir şampuan markasının dijital yüzü oldu

İÇİNDEKİLER

Hacı Sabancı'nın nişanlısı Nazlı Kayı, aşk hayatı sayesinde yakaladığı şöhretin kaymağını yemeye devam ediyor.

Birlikteliği sayesinde Instagram'da takipçi sayısı bir anda 200 bine ulaşan Bursalı genç kadın, sosyal medyada reklam yaparak cebini doldurmaya başladı.

Çok uygun fiyatlı ürünleri kullandığını söyleyerek kimseyi inandırmayan Nazlı Kayı, ardından da bazı markalarla dijital iş birlikleri yaptı.

Bursalı genç kadının son anlaşması ise ünlü bir şampuan markasıyla oldu.

YILDIZLARLA ÇALIŞMIŞTI
Daha önce Bergüzar Korel, Demet Özdemir ve Neslihan Atagül gibi yıldızlarla çalışan firma yetkilileri, aşk şöhretini fırsata çeviren Nazlı Kayı'yı dijital marka yüzü olarak seçti.

Kayı'nın önceki gün bu sürpriz iş birliğini duyurması üzerine sosyal medyada "Böylesine büyük bir markanın, hiçbir işi olmayan biriyle böyle önemli bir işbirliği yapması saçmalık" yorumları yapıldı.

İşin asıl komik yanı ise "Bu ürün sarı saçlardaki turunculaşmayı önlüyor" diyerek ürünü tanıtan Kayı'nın sarı saçlarındaki turunculuktu!

Şampuan tanıtımı yapıp dipleri de çıkmış olan Nazlı Kayı'nın rengarenk saçları, "Keşke saçları, photoshop'la güzel bir sarıya dönüştürülseymiş" dedirtti!

SOSYETİK AŞK BEREKETİ!
Şimdilerde üniversite diplomasını almaya çalışan Nazlı Kayı, Hacı Sabancı aşkı sayesinde ünlü olup reklamları arka arkaya kaptı...

ALAY KONUSU OLDU
Kayı'nın vaat ettiğinin aksine sarı saçlarında boya kaynaklı oluşan turuncu renkler, özellikle kadın sosyal medya kullanıcıları arasında esprilere yol açtı.