Aleyna Tilki, hukuk savaşını kazandı! O artık bir marka

Daha 15 yaşında 'Yetenek Sizsiniz' yarışmasında söylediği şarkıyla dikkatleri üzerine çeken Aleyna Tilki, kısa sürede şöhret basamaklarını hızla tırmanmıştı. Şimdilerde 18 yaşında olan Aleyna'nın 'Sen Olsan Bari', 'Yalnız Çiçek' ve 'Dipsiz Kuyu' şarkıları ülkemiz sınırlarını da aşıp dünya çapında milyonlarca kez dinlendi. Sanat camiasında da büyük ağırlık kazanan Aleyna, aday olduğu birçok ödül töreninde de 'En İyi Pop Kadın Sanatçısı' ödülünü alarak başarısını taçlandırdı. Fakat Aleyna'nın uzun süredir canı çok sıkılıyormuş. Bunun nedeni ise şuymuş: Aleyna Tilki, 'Sen Olsan Bari' şarkısıyla 2017'de iyi bir çıkış yakalamış ve hatta şarkının klibinde giydiği pijama bile o dönem pazarlarda 'Aleyna Pijaması' diye satılmıştı. Aleyna, büyük bir marka haline gelmişti. Bunu fırsata çevirmeye çalışan Fahri K. isimli bir vatandaş, 2017'de 'Türk Patent ve Marka Kurumu'na' tekstil, içecek, oyuncak, şekerleme, güzellik bakım hizmetleri ve gıda olmak üzere 'Aleyna Tilki' markasını üstüne almak için başvuruda bulunmuş. Geçtiğimiz aylarda aynı kuruma markasını almak için başvuru yapan Aleyna, kendi markasına Adana Seyhan'dan Fahri K. isimli vatandaşın başvurduğunu öğrenince büyük şok yaşamış. Popçu, hemen bu kişi hakkında hukuk savaşı başlatmış. Dava, geçtiğimiz hafta sonuçlanmış. 'Aleyna Tilki' markası, tamamen şarkıcının olmuş. Mutluluktan havalara uçan Aleyna Tilki, müzik çalışmaları için önümüzdeki günlerde tekrar ABD'nin yolunu tutacakmış.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.