Fahriye Evcen’in reklam yüzü olduğu firma, bu sene Bensu Soral’ı seçti

Hamileliği nedeniyle kariyerine ara veren Fahriye Evcen’in reklam yüzü olduğu firma, bu sene Bensu Soral’ı seçti.

Geçtiğimiz yıl Fahriye Evcen'in yüzü olduğu Koton, bu kez Bensu Soral'la el sıkıştı. Anlaşma öncesi geniş çaplı bir anket düzenleyen marka, Soral'ı başarılı kariyeri ve düzgün aile yaşantısı nedeniyle seçti.

Markanın yüzü olmak için geçtiğimiz yıl 1 buçuk milyon lira aldığı konuşulan Evcen'in aksine; Bensu Soral'ın bir yıllık anlaşmadan 750 bin TL ücret aldığı da konuşulanlar arasında.
Burak Özçivit'le evliliğinden bebek sahibi olmaya hazırlanan Evcen, kariyerine kısa bir ara verdi.
Soral, bu reklam anlaşması için "Gurur verici" yorumu yaptı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.