Hadise uçtu!

Hadise ve kardeşleri, dünyaca ünlü festival Coachella için önceki gün ABD’ye uçtu. 13-22 Nisan arasında Kaliforniya’daki festival için günler öncesinden New York’a giden popçu, tatili ve festival biletleri için yaklaşık 200 bin TL harcayacak

Popçu Hadise, dünyanın en büyük açık hava festivali olarak bilinen Coachella için günler öncesinden ABD'ye uçtu. Hayranı olduğu şarkıcı Beyonce'yi seyretmek için 2 ay önce kardeşleriyle toplam 25 bin dolarlık (100 bin lira) VIP bilet satın alan güzel popçu, ilk olarak soluğu New York'ta aldı. Her yıl ABD'nin Kaliforniya eyaletinde düzenlenen festival öncesinde kardeşi Derya ve ablası Hülya Açıkgöz ile New York'a giden Hadise, burada bol bol alışveriş yapıp gardırobunu yenileyecek. Güzel şarkıcıyla kardeşleri, 13 Nisan'da başlayacak olan festivale kadar da New York ve çevresindeki eyaletleri kapsayan bir tura çıkacak.

CEP YAKAN TATİL TURU
Cömertliğini konuşturup kardeşlerinin de tatil masrafını üstlenen Hadise'nin 22 Nisan'da sona erecek olan festival için cebinden bir servet çıkacak. 3 kardeşin İstanbul-New York, New York-Kaliforniya arası uçak biletlerinin yanı sıra 34 günlük otel masrafı ve çıkacakları ABD turu ile alışveriş masrafları da hesaba katıldığında ünlü şarkıcı ortalama 100 bin lira harcayacak. Bir konserinden 160 bin lira kazanan Hadise, ABD'de kendini bir hayli şımartacak…

Her projede birlikte hareket eden Hadise ve kardeşleri, bu kez de Coachella Festivali'ni de kapsayan 1 aylık ABD turuna çıktı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.