Tarkan borsası

Megastar’ın Eylül ayında Harbiye’de vereceği konser biletleri şimdiden tükendi. Karaborsacılar yine uyanıklık yapıp 385 TL’lik biletleri 2 bin TL’ye internette satışa çıkardı!

Temmuz ayında Harbiye Açıkhava'daki 7 konserlik seriyle hayranlarını coşturan Tarkan, sevenleriyle ikinci kez buluşmaya hazırlanıyor. 6, 8, 9, 11, 12, 14 ve 15 Eylül'de Açıkhava'da müzik ziyafeti sunacak olan Megastar'ın konser biletleri yine satışa çıkar çıkmaz büyük ilgi gördü. Serinin ilk gün biletleri tükenirken bazı uyanıklar da bu durumu fırsata çevirdi.

40 MİLYON TL'Yİ
bulacak Sanatçının 385 TL'lik 1. kategori biletleri internet sitelerinde bin 600 TL ile 2 bin TL arasında değişen rakamlarla satışa sunuldu Ünlü sanatçı, organizatörlere ve birtakım uyanıklara kazandırmakla kalmadı. Tarkan'ın 7 yıl aradan sonra çıkardığı '10' adlı pop albümü ilk 20 günde 330 bin adetlik satış rakamına ulaştı. Tarkan'ın dijital müzik platformu fizy ile yaptığı anlaşma, konserleri, CD satışı ve online müzik gelirleriyle yarattığı ekonomi 32.2 milyon TL'yi buldu. Yaz konserlerine 23 Haziran'da Bakü Formula 1 Grand Prix yarışlarında sahne alarak başlayan Megastar, bu organizasyon için 1.8 milyon TL'yi cebine koydu. Sponsorluk anlaşmasından da 12 milyon TL alan sanatçı, Açıkhava konserleriyle albüm satışlarından da 18.4 milyon TL kazandı. Tarkan'ın Harbiye konserlerinin 2. serisinin sonunda ise yaz aylarındaki toplam kazancının 40 milyon TL'yi bulması bekleniyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.