Boynuz kulağı geçti

Murat Boz, Tarkan’ı zirveden indirdi. Boz’un, ‘Janti’ isimli albümünün çıkış parçası yaklaşık 10 milyon defa izlendi. Megastar’ın şarkısı ise 1 milyon 250 binde kaldı

Her albümüyle müzik listeleri ve dijital platformların zirvesine yerleşen Tarkan'ın hükümdarlığı bozuldu. Megastar'ı zirveden indiren isim ise uzun zaman önce 6 yıl vokalistliğini yapan Murat Boz oldu. Eğitimi ve yeteneği sayesinde "Tarkan'ın vokalisti" imajından sıyrılmayı başaran Boz'un 8 Nisan'da çıkan 'Janti' isimli albümü, albüm ve dijital platformlarda zirveye yerleşti. Yakışıklı popçunun albümle aynı ismi taşıyan şarkısının klibinin sadece bir linki, 'youtube'da yaklaşık 9 milyon 500 bin kişi tarafından izlendi. Tarkan'ın albümündeki en sevilen parçası 'Veda Busesi' ise aynı sitede yaklaşık 1 milyon 300 bin kişi tarafından tıklandı. Murat Boz'un albümü ve şarkıları, İtunes'da da en çok indirilenler listesinde 1 numaraya yerleşti.
İNSTAGRAM'DA DA SOLLADI
Sosyal medyadaki paylaşımlar ve izlenme oranlarının geneline bakıldığında da Murat Boz, Tarkan'dan 1 ay sonra albüm çıkarmasına rağmen Megastar'ı 10'a katladı. Murat Boz, instagram'daki takipçisi sayısında da ünlü sanatçıya fark attı. Megastar'ın takipçi sayısı 333 bin kişiyken Boz'u instagram'da 4 milyon 300 bin kişi takip ediyor. Murat Boz'un rakamsal olarak Tarkan'a karşı elde ettiği bu başarısı da "Boynuz kulağı geçti" yorumları yaptırdı.
ÖZGE GÜRCAN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.