Bugünkü
Takvim

8 adımda zinde kalın

  • Saklambaç
  • 19.10.2010
ABONE OL
8 adımda zinde kalın
1- Beslenmenize dikkat edin. Öğün atlamayın, az az ama sık beslenin. Üç öğününüze üç de ara öğün ekleyin. Bu ara öğünlerde meyve, süt, ayran gibi sağlıklı gıdalara yer verin. Asitli içeceklerden kaçının. Hamur işlerinden, yağ ve kızartmalardan uzak durun. Kan şekerini yavaş yükselten ve uzun süre tok tutan gıdaları tercih edin.

2- Kilonuzu kontrol altında tutun, unutmayın vücut beden indeksinin yüksek olması, bir halsizlik nedenidir.


3- ışınlarının ruhumuza olumlu etkileri olduğu unutulmamalıdır. Odalarımızı, iş yerlerimizin güneşi görecek şekilde düzenlemeli, bu mümkün değilse aralarda açık hava molaları vermeliyiz.

4- Hafta sonlarını kapalı alışveriş merkezlerinde değil açık ve güneşli alanlarda geçirmeye özen gösterin.

5- Ruhsal streslerimizle baş etmesini öğrenmemiz gerekirse bu konuda bir hekimden destek almalıyız.

6- alışkanlıkları düzenlenmelidir.

7- Gerekirse doktor kontrolünde antidepresanlar kullanılabilir.

8- Yorgunlukla baş etmek için alternatif tedaviler de önerilmektedir. Özellikle yoganın öncelikli önerildiği çalışmalar vardır.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.