Takvim

Bugünkü
Takvim
  • Sağlık
  • 29.10.2020 Gazete
ABONE OL

Yorgunluğu yiyip bitirin! Her gün iki kase yoğurt tüketin

Hemen herkes bitmeyen yorgunluktan yakınıyor. Beslenme ve . Tuğba Küçük, bu şikayetin temelinde stres, kansızlık, ve tiroit gibi rahatsızlıkların olabileceğini söylüyor. Yorgunluğa iyi gelen besinleri ise şöyle sıralıyor.

Yorgunluğu yiyip bitirin

Hemen herkes bitmeyen yorgunluktan yakınıyor. Beslenme ve . Tuğba Küçük, bu şikayetin temelinde stres, kansızlık, ve tiroit gibi rahatsızlıkların olabileceğini söylüyor. Yorgunluğa iyi gelen besinleri ise şöyle sıralıyor.

C vitamininden zengin kiviyi günde bir tane yemek verir.
A vitamini deposu havuç, halsizliği alır.
Antioksidan deposu armut, enerji verir.
CEVİZ, badem ve fındık, vücut direncini artırır. Her gün 2 bütün ceviz veya 10 adet çiğ badem ya da 6-7 adet fındık tüketmek gerekir.
Yoğurt, bağırsak florasını güçlendirir. Vücuda da güç verir.
Kırmızı eti, haftada 2 günü geçmeyecek şekilde tüketin.
Yulaf ezmesi vücuda direnç verir.
Yeşil çay içerdiği kateşinler sayesinde halsizliğe karşı etkilidir. Günde 1 fincan içilmesi yeterlidir.