15 bin ek atama ön başvuru nasıl yapılır? 15 bin ek öğretmen atama branş dağılımı ve kontenjanları 2021! MEB ek atama başvuru ekranı!

Bir süredir atama için meraklı bekleyişe giren öğretmenler 15 bin ek atama başvurularını dört gözle bekliyordu. MEB tarafından yapılan açıklama neticesinde 15 abin ek atama başvuru tarihleri, branş dağılımı ve kontenjanları belli oldu. Milli Eğitim Bakanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre; önecelikle ön başvuru ve sözlü sınav merkezi tercihleri alınacak, sonrasında sözlü sınava alınacakların sınav merkezleri ilan edilecek. Peki, 15 bin yeni öğretmen atama başvurusu ne zaman yapılacak? 15 bin ek atama kontanjanları ve branş dağılımı nasıl? Öğretmen ek atama başvurusu nasıl ve nereden yapılır? İşte son dakika ek öğretmen atama haberleri!

Milli Eğitim Bakanlığı 15 bin ek atama başvuruları için geri sayım sona erdi. Geçtiğimiz günlerde 15 bin sözleşmeli öğretmen atama kontenjanları ve branş sıralaması MEB tarafından duyurulmuştu. Yayınlanan kılavuzda en fazla kontenjan 2175 ile sınıf öğretmenliğine ayrıldı. Bu bağlamda, en fazla atama yapılacak ilk 3 branş sırasıyla 2 bin 175 kontenjanla sınıf öğretmenliği, 1755 kontenjanla özel eğitim öğretmenliği ve 1302 kontenjanla okul öncesi öğretmenliği olarak belirlendi. Peki, 15 bin yeni öğretmen atama başvurusu ne zaman yapılacak? 15 bin ek atama kontanjanları ve branş dağılımı nasıl? Öğretmen ek atama başvurusu nasıl ve nereden yapılır? İşte son dakika ek öğretmen atama haberleri!

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.