Adalet Bakanlığı'na müdür ve müdür yardımcısı alımı yapılacak! Başvuru nereden yapılır, şartları nelerdir?

Resmi Gazete'de Adalet Bakanlığı tarafından yapılacak olan personel alımına ilişkin ilan yayımlandı. İlanın yayımlanmasıyla birlikte başvuru yapacak olan adaylar başvuru şartları ve detayları hakkında araştırma yapmaya başladı. Peki, Adalet Bakanlığı 700 personel alımı başvurusu nereden yapılır? Adalet Bakanlığı personel alımı başvuru şartları nelerdir? İşte personel alımına dair bilgiler...

Resmi Gazete'de yayınlanan ilana göre, yazılı ve sözlü sınavla 5-9'uncu dereceli kadrolara 700 icra müdür ve icra müdür yardımcısı alımı yapılacak. İlananın yayımlanmasıyla birlikte pek çok kişi Adalet Bakanlığı'na müdür ve müdür yardımcısı alımı hakkında bilgi edinmek istiyor.

SINAV BAŞVURULARI NE ZAMAN?

Sınav başvuruları 7-14 Kasım tarihlerinde elektronik ortamda Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) başvuru merkezleri aracılığıyla veya bireysel olarak internet üzerinden ÖSYM'nin "https://ais.osym.gov.tr" adresi üzerinde yapılacak. Posta yoluyla başvurular kabul edilmeyecek.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.