GSB mülakat sonuçları neden açıklanmıyor? 2019 Gençlik ve Spor Bakanlığı mülakatları ne zaman açıklanacak?

Gençlik ve Spor Bakanlığı'na yapılacak 3 bin 243 personel alımı için sözlü sınavlar gerçekleştirilmiş, sınavın ardından adaylar heyecanlı bekleyişe geçmişti. Sınavın tamamlanmasının ardından iki ay geçmesine rağmen sonuçların açıklanmaması adaylarda merak uyandırdı. Peki, GSB mülakat sonuçları neden açıklanmıyor? 2019 Gençlik ve Spor Bakanlığı mülakatları ne zaman açıklanacak?

GSB mülakat sonuçları ne zaman açıklanacak? İŞKUR aracılığıyla Gençlik ve Spor Bakanlığı'na yapılacak 3 bin 243 personel alımı için sözlü sınav 6-17 Mayıs'ta gerçekleştirildi. Sınava katılan adaylar, heyecanla sonuçları beklerken bakanlıktan gelecek müjdeli habere kilitlendi. Sonuçların henüz açıklanmaması nedeniyle adaylar sonuçların neden açıklanmadığını merak ediyor. Peki, GSB mülakat sonuçları neden açıklanmıyor? 2019 Gençlik ve Spor Bakanlığı mülakatları ne zaman açıklanacak? İşte detaylar...

GSB MÜLAKAT SONUÇLARI NEDEN AÇIKLANMIYOR?

2019 GSB mülakatları 6-17 Mayıs'ta tamamlanmıştı. Sınavın ardından yaklaşık iki ay geçti. Adaylar dört gözle bakanlıktan gelecek müjdeli haberi bekliyorlar. Ancak, sonuçların neden açıklanmadığı konusunda herhangi bir açıklama yapılmadı. Sonuçların bu ay içerisinde erişime açılması bekleniyor. Sonuç tarihi bakanlık tarafından duyurulacak. Resmi olarak tarih belli olduğunda haberimizin içeriğinde yer alacak.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.