Yalanın Sözcü’süne Tarım Kredi’den fiyat tablosuyla yalanlama!

Fahiş fiyatla mücadele için Başkan Erdoğan geçtiğimiz Cuma günü bin tane Tarım Kredi Kooperatifinin daha açılacağını açıklamıştı. Başkan Erdoğan’ın açıklamasının ardından CHP’nin yalan medyası Sözcü gazetesi algı operasyonlarına başladı. Tarım Kredi Kooperatif marketlerini hedef alan Sözcü gazetesi "Fiyatlar Gayet Uygun Değilmiş" manşetini atıp diğer marketlerdeki ürünlerle fiyatları karşılaştırmıştı. Ancak Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri yaptığı açıklamada Sözcü’nün belirttiği fiyatların gerçeği yansıtmadığını ifade ederek gerçek fiyat tablosunu paylaştı. Bu tabloya göre Sözcü’nün seçtikleri ürünler Tarım Kredi Kooperatif marketlerinde 324 lira değil 272 lira tutuyor.

Sözcü Gazetesi geçtiğimiz günlerde "Fiyatlar Gayet Uygun Değilmiş" manşetini atmıştı. Sözcü manşet haberinde Tarım Kredi Kooperatif marketlerine ait olduğu iddia edilen ürün fiyatları ile başka marketlerdeki fiyatları kıyaslamış ve Tarım Kredi marketlerindeki ürünlerin bazı marketlerdeki ürünlerden pahalı olduğunu ifade etmişti. Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri yaptığı açıklamada Sözcü'nün Tarım Kredi marketlerine ait olduğunu belirttiği fiyatların gerçeği yansıtmadığını ifade ederek Sözcü gazetesini yalanladı. Ayrıca Tarım Kredi marketlerindeki gerçek fiyat tablosunu paylaştı. Bu tabloya göre Sözcü'nün iddia ettiği gibi Tarım Kredi Kooperatif marketlerinde seçtikleri ürünler 324 lira değil 272 lira tutuyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.