İstanbul'da 19 Ocak itibariyle barajlardaki doluluk oranları açıklandı! İşte İSKİ verileri

İstanbul'un son yıllarda yaşadığı en ciddi sorunlardan bir tanesi de kuraklık. Son günlerdeki yağışların etkisiyle İstanbul'da baraj doluluk oranı yüzde 30,52'ye yükseldi. Hafta sonu etkili olan kar yağışlarının baraj doluluğuna olumlu yansıması bekleniyor. İstanbul'da 19 Ocak itibariyle barajlardaki doluluk oranları haberimizde.

Son dönemdeki yağışların etkisiyle İstanbul'da baraj doluluk oranı artmaya devam ediyor.
İSKİ'nin verilerine göre, İstanbul'da baraj doluluk oranı bugün itibariyle yüzde 30,52'ye yükseldi. Yüzde 20'nin altına gerilemesinin ardından yağışlarla birlikte artan baraj doluluğu son 10 günde yaklaşık 11 puan artış kaydetti.

10 Ocak tarihinde yüzde 19.56 olarak ölçülen baraj doluluk oranları 11 Ocak tarihinde yüzde 21.13'e 12 Ocak tarihinde ise 22.10 yükselmişti. İSKİ, 13 Ocak 2021 tarihinde doluluk oranını yüzde 24.65, 14 Ocak tarihinde ise 26.92 olarak ölçmüştü. 15 Ocak tarihinde ise doluluk oranı 28.03'e yükseldi. Baraj doluluk oranı dün haftalar sonra yüzde 30'un üzerine çıkmıştı.

İstanbul'da hafta sonunda etkili olan kar yağışının da baraj doluluk oranlarını artırması bekleniyor.

HANGİ BARAJ NE KADAR DOLU?

İstanbul'da 19 Ocak itibariyle barajlardaki doluluk oranları şöyle:

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.