Bölümlere göre DGS üniversite taban puanları 2020! DGS 4 yıllık sözel, sayısal, eşit ağırlık boş kontenjanlar

Bölümlere göre DGS üniversite taban-tavan puanları: Önlisans mezunlarının dört yıllık programlara geçişi için yapılan DGS sınavı bugün yapıldı. DGS sınavlarının yapılmasının ardından adaylar gözlerini DGS tercihlerine ve 4 yıllık üniversite taban ve taban puanlarına çevirdi. 9 Ağustos tarihindeki DGS sınavı sonrasında bugün sonuçların açıklanmasıyla birlikte adaylar üniversitelerin taban ve tavan puanları ile birlikte sözel, sayısal, eşit ağırlık boş kontenjanları listesini araştırıyor. DGS tercihleri, ÖSYM tarafından puanlar belli olduktan sonra açıklanması beklenirken, DGS tercih kılavuzu üzerinden başvuru yapacak olanlar için sınav merkezinden 'Tablo-2' uyarısı geldi.

DGS 2020 sınav sonuçları bugün açıklandı. ÖSYM tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: Adaylar, sınav sonuçlarına 07 Eylül 2020 tarihinde saat 13.00'ten itibaren ÖSYM'nin https://sonuc.osym.gov.tr adresinden T.C. Kimlik numaraları ve aday şifreleri ile erişebilirler. Bölümlere göre DGS üniversite taban-tavan puanları: 2020 DGS üniversite taban tavan puanları! DGS 4 yıllık üniversite geçiş bölümleri ve boş kontenjanları. ÖSYM tarafından Dikey Geçiş Sınav (2020/DGS) sınavının açıklanamsının ardından 4 yıllık üniversite taban ve tavan puanları araştırılmaya başlandı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.