PTT'ye 5 bin personel alınıyor! PTT'ye personel alımı başvuru süreci başladı mı?

Posta ve Telgraf Teşkilatı'na (PTT) yayınlanan iş ilanı için başvuru süreci başladı. PTT'ye 5 bin personel alınacak. PTT'ye başvuruda bulunacak vatandaşlar PTT'ye personel alımı için başvuru süreci başladı mı? PTT'ye eleman alımı için başvurular başladı mı? PTT'ye girebilmek için şartlar nelerdir? gibi sorulara cevap aramaya başladı.

Giriş Tarihi 14 Mayıs 2018, 00:00 Güncelleme 14 Mayıs 2018, 10:09
PTT’ye 5 bin personel alınıyor! PTT’ye personel alımı başvuru süreci başladı mı?

İÇİNDEKİLER

PTT AŞ bünyesine, bin 623 postacı, 200 tekniker, 2 bin 625 gişe personeli, 82 avukat, 470 mühendis alımı için sınav başvuruları 21 Mayıs'ta sona erecek.

PTT'YE HANGİ POZİSYONLARDA ALIM OLACAK?
Alınması planan bin 623 postacının, bini adaylardan 623'ü taşeronlardan, 2 bin 625 gişe personelinin de 2 bin 25'i adaylardan 600'ü taşeronlar arasından seçilecek.

PTT PERSONEL ALIMINA BAŞVURULAR NEREDEN YAPILACAK?
Müjdesi Bakan Arslan tarafından verilen sınavın başvuruları www.ptt.gov.tr ve http://ik.ptt.gov.tr internet adreslerinden yapılacak. Adaylar ilan edilen pozisyonlar için yapılacak yazılı sınavlardan yalnızca birine başvurabilecek.

PTT SINAVLARI HANGİ İLLERDE YAPILACAK?
Yazılı sınavlar İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana, Antalya, Samsun, Van, Gaziantep, Diyarbakır, Trabzon, Eskişehir, Kocaeli, Kayseri, Konya, Malatya, Erzurum olmak üzere 17 farklı merkezde gerçekleştirilecek.

Sözlü sınava, yazılı sınav puanı esas alınarak en yüksek puandan başlamak üzere ilan edilen pozisyon sayısının üç katı aday çağrılacak. İlan edilen pozisyon sayısı kadar asil ve yedek aday belirlenecek.

Ücretin 60 lira olduğu sınavı kazananların kadrosu, idari hizmet sözleşmeli olarak yapılacak.