Yalanlarda ve Türkiye düşmanlığında birbiriyle yarışıyorlar

Başının Doğan medyasının çektiği, Cumhuriyet, Sözcü, Birgün gibi gazeteler Türkiye düşmanı kuruluşların raporlarıyla Türkiye'yi karalamak için birbirleriyle yarışıyor. Raporlar içinden Türkiye'ye aleyhine kara propaganda yapmak için istedikleri malzemeyi çıkarana kadar raporlardaki bilgileri eğip büküyorlar. İşte örnekler...


Kim tarafından fonlandığı belli uluslararası kredi derecelendirme kuruluşları, düşünce kuruluşları vb. kurumlar Türkiye düşmanlığında birbiriyle yarışıyor. Türkiye, hem siyaset hem de ekonomik olarak etkinliğini arttırdıkça bir çok algı operasyonuyla karşı karşıya kalıyor.

Doğan Medyası ile birlikte Cumhuriyet, Sözcü, Birgün gibi gazeteler, yayınlanan raporları, "Türkiye aleyhine bir şey bulur muyuz?" niyetiyle didik didik ediyor. Güvenlik, turizm, ekonomi vb. fark etmiyor. Dertleri Türkiye'yi dünyanın "en"leri arasında sokabilmek…,

Neredeyse hiç bir objektif kriter ve gerçekçi analizin yer almadığı bu algı operasyonlarıyla kendi ülkelerine düşmanlıklarını açıkça ilan ediyorlar. Söz konusu uluslararası kuruluşların yayınladığı raporlardan Türkiye aleyhine sonuçlar çıkaran haberlerle dolu bu gazeteler…

Cumhuriyet gazetesi, dün yayınladığı bir haberde şu başlığı kullandı: "Türkiye yolsuzlukta 1. sıraya yükseldi" Transparency International isimli kuruluşun yayınladığı "Dünya Yolsuzluk Algısı Endeksi" başlıklı raporunu kaynak alarak böyle bir sonuç çıkarmışlar.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.