Uylazvegas!

Karadeniz’in Lazvegas’ı olarak bilinen kumar kenti Batum, birçok ocak söndürdü. Eğlence merkezleri ve casinolarda milyonlarını kaybeden Türkler, yarı çıplak geri döndü!

1989'da açılan Sarp Sınır Kapısı'ndan kimlikle geçiş için 31 Mayıs 2011'de Türkiye ve Gürcistan arasında protokol imzalandı. Bu kolaylık sonrası özellikle Batum'a giden Türklerin sayısı, yıllık, 6 milyona ulaştı. Batum kenti en çok Doğu Karadeniz'de, Artvin, Rize, Trabzon ve Giresun ile Doğu'da Erzurum ilerinden ziyaretçi almaya başladı. Kimlikle geçilen ve bölgede eğlence hayatının merkezi haline gelen Batum kentine gitmek isteyenlerin sınır kapılarında oluşturduğu kuyruklar, uzadıkça uzadı. Sürücülerin oluşturduğu uzun araç kuyrukları da, Karadeniz Sahil Yolu'nu kapladı. Sınır kapısına 17 kilometre uzaklıktaki Batum'un ışıl ışıl caddeleri, 7 yıldızlı otelleri, su parkları ve eğlence merkezleri, Türk ziyaretçilerin aklını çaldı. Disko, gece kulüpleri ve sayıları her geçen gün artan kumarhaneleri tercih eden Türkler'in sayısı, arttıkça arttı. Kumarhanelerde kazançlarını bırakanlar, döndüklerinde kayıplarını telafi için kredi çekip, evini, arabasını, arsasını hatta ahırındaki ineğini bile satmak zorunda kaldı. Gece hayatına kapılanların aile düzenlerinin bozulduğu, eşlerinden boşanma noktasına geldiği anlaşıldı. Rize Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Başkanı Ömer Faruk Ofluoğlu, bu tehlikeyi anlattı. "Bu hastalığın tedavi edilmesi gerekiyor. Yoksa daha da vahim sonuçlar doğacak. Bir denetim olmalı" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.