Sosyal ekmek

TRT Haber'in kurumsal Twitter hesabından bir tweet atıldı. "Ekmeğe zam yapılmadı ancak fiyatlar arttı" ifadeleri kullanıldı. Bunun üzerine sosyal medya çalkalandı: Sular kesilmedi sadece barajlarda su kalmadı

TRT Haber'in kurumsal twitter hesabından atılan ekmek tweeti, sosyal medyayı salladı. TRT Haber, Türkiye Fırıncılar Federasyonu Başkanı Halil İbrahim Balcı'nın açıklamalarından aldığı bölümü twitter'dan aynen yayınlayınca sosyal medyada yeni bir akım başladı! TRT Haber, kurumsal hesabından ekmek zammıyla ilgili ilginç bir tweet paylaştı. Söz konusu tweet'te, Türkiye Fırıncılar Federasyonu Başkanı Halil İbrahim Balcı'nın ekmek zammıyla ilgili açıklamaları yer aldı. Açıklamada, "Ekmeğe zam yapılmadı ancak fiyatlar arttı" ifadeleri kullanıldı. Bunun üzerine Twitter sallandı. TRT Haber'in kısa bir süre sonra sildiği tweet, sosyal medyada yeni bir akımın da kapısını araladı. Uzun süre sanal alemin en çok konuşulanlar listesinin ilk sırasında yerini alan ekmek tweeti, binlerce kişi tarafından paylaşıldı. Haberle ilgili esprili yorumlar yapıldı.

'TRT HABER' TWİTTER'I SALLADI
TRT Haber'in "Ekmeğe zam yapılmadı ancak fiyatlar arttı" tweet'ine yorum yağdı:
Kar yok ama her yer bembeyaz olacak.
Sular kesilmedi, barajlarda su kalmadı.
Finallarden kalmadım ama bütünlemeye girersem geçerim.
Domuz gribi yok, domuzun içinde grip var.
İstanbul'da okullar tatil ilan edilmedi, eğitime ara verildi.
Yağmur beni ıslatmadı, ben ıslattım.
Okullar tatil değil, ancak öğrenciler evde kalacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.