Alman dergisinden küstah manşet

Aydın Doğan’ın ortağı olduğu Alman Axel Springer grubuna ait Der Spiegel dergisi, Merkel'in ziyaretinden dolayı Türkiye'ye 6 tam sayfa ayırdı ve sayfalarda küstah başlıklar kullandı.

Aydın Doğan'ın ortağı olduğu Alman Axel Springer grubuna ait Der Spiegel dergisi Ankara'da yaşanan terör saldırısı, mülteci krizi ve Angela Merkel'in Türkiye ziyaretini değerlendirirken, altı tam sayfayı Türkiye'ye ayırdı.
KÜSTAH MANŞET : 'DAĞILMA ZAMANI'
Dergi, daha çok yıkılmakta, parçalanmakta olan ülkeler için kullanılan 'Eine Zeit Des Zerfalls' - 'Dağılma Zamanı' şeklinde bir başlık kullandı.

ALGI YÖNETİMİ

Haberde, Erdoğan'ı vampir olarak çizildiği bir eylemden ve Ankara kurbanlarının cenazelerinden fotoğraflar kullanıldı. Dergi daha önce de Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı hedef alan haberler yapmıştı.
Sözcü gazetesinin haberine göre, dergi Türkiye'de yaşanan olaylara ilgili birçok değerlendirmede bulundu.
"TÜRKİYE BÖLÜNDÜ"
Dergide Türkiye'de yaşanan gelişmelerle ilgili şu ifadeler yerini aldı: "Paris ya da New York'ta böyle bir saldırı olsa, en azından bir süreliğine toplum birleşirdi. Ama 10 Ekim saldırısı, Türkiye'yi daha da böldü. Hükümet ve muhalefet, karşılıklı olarak birbirlerini sorumlu tutuyor. Saldırıdan sonra bir yanda anma ve protesto gösterileri yapıldı, sendikalar grev çağrısı yaptı, öğrenciler boykota katıldı. Ancak diğer yanda farklı şeyler de oldu. Futbol milli maçının oynandığı Konya'daki bir dakikalık saygı duruşunda, bazıları ıslıkladı ve Allah-u Ekber diye bağırdı."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.