Halat koptu mühendis intihar etti

İzmit Körfez geçişi asma köprüsünün halatının kopmasından kendisini sorumlu tutan Japon mühendis bilek ve boğazını keserek intihar etti. Cesedi Yalova’nın Altınova İlçesi'ndeki mezarlık girişinde bulunan mühendisin intiharı ile ilgili not bıraktığı belirtildi.

İzmit Körfez geçişi asma köprüsünde cumartesi günü 'Catwalk' olarak bilinen halatın kopmasından kendisini sorumlu tutan Japon mühendis 51 yaşındaki Kishi Ryoichi bilek ve boğazını keserek intihar etti. Cesedi Yalova'nın Altınova İlçesi'ndeki mezarlık girişinde bulunan mühendisin intiharı ile ilgili not bıraktığı belirtildi.
Altınova Kaymakamı Nurullah Kaya, Japon mühendisin cesedinin bu sabah okula giden öğrenciler tarafından mezarlık girişinde bulunduğunu söyledi. İhbar üzerine sevk edilen sağlık ve güvenlik ekiplerinin yaptığı ilk incelemede, Kishi Ryoichi'nin maket bıçağıyla bileklerini kesmeye çalıştığı, ardından boğazını keserek intihar ettiği belirlendi.
Yapılan araştırmada, Japon mühendisin yanında not bulundu. Mühendisin intiharından önce yazdığı notta halatın kopmasından kendisini sorumlu tutarak yaşamına son verdiği belirtildi. Mühendis Kishi Ryoichi'nin cesedi, otopsi yapılmak üzere Yalova Devlet Hastanesi'ne gönderildi. Soruşturma sürdürülüyor.
Dünyanın en uzun ikinci köprüsü olarakta bilinen İzmit Körfez Geçiş Köprüsü'nü, Fatih Sultan Mehmet ve Haliç Köprüleri'ni de inşa eden Japon IHI şirketi ile ITOCHU konsorsiyumu inşa ediyor.
GEÇİŞ YENİDEN BAŞLADI
Öte yandan GEBZE- Orhangazi- İzmir Otoyolu Projesi'nin İzmit Körfezi'nde yapılan Körfez Geçiş Köprüsü inşaatında iki yaka arasına gerilen halatın kopması sonucu durdurulan İzmit Körfezi'ne gemi giriş ve çıkışı bu sabah saat 08.30'dan itibaren yeniden başladı.
Geçen cumartesi günü meydana gelen kazanın ardından Körfez Köprüsü'nün inşa edildiği Kocaeli'nin Dilovası İlçesi'ndeki Dil Burnu ile Yalova Altınova İlçesi'ndeki Hersek Burnu arasında kopan kablonun tehlike yaratması nedeniyle cumartesi günü saat 15.40'dan itibaren İzmit Körfezi'ne gemi giriş çıkışı durdurulmuştu. Daha önce İzmit Körfezi'ne girerek bazıları yük boşaltan, bazıları da yeni yük alan gemiler iki gün boyunca Körfez'in belirli noktalarındaki demir alanlarında bekledi. İzmit Körfezi'nin doğusundaki limanlara girmek isteyen, çoğunluğu yüklü 100'ün üzerinde gemi de Gebze Eskihisar ve İstanbul sınırı içindeki diğer demir alanlarında bekletiliyordu.
Sorunun giderilmesi ve iki yaka arasını kaplayan, üzerinde yürüyüş bandı da bulunan hattın römorkorlarla gece de devam ettirilen çalışmalar sonucu Dilburu ayaklarının bulunduğu bölgeye çekilmesiyle Körfez'e gemi giriş çıkışları ba sabah saat 08.30'dan itibaren yeniden başlatıldı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.