Takvim 20 yaşında

Medyanın genç, dinamik ve cesur yüzü Takvim, 20. yaşını kutlad.ı Takvim ekibi, bu gururlu günde 'Türkiye'nin gündemini belirlemeye devam edeceğiz' sözü verdi

TURKUVAZ Medya Grubu'nun önde gelen markalarından Takvim, bugün 20 yaşında... Cesur ve tavizsiz duruşuyla tam bir halk gazetesi olan Takvim; 20 yıldır haberi olayların içinden yazdı, her kesimden okurun sözcüsü olmayı başardı, manşetleri ve röportajlarıyla fark yarattı. Hiçbir baskıya prim vermeden sadece habercilik yapan Takvim, Türk basınında yepyeni bir döneme imza attı.
'PARLAYAN YILDIZ'
Takvim'in 20. yaş günü pastasını kesen Turkuvaz Medya Grubu Yönetim Kurulu Başkan Vekili Serhat Albayrak, "20 yıldır başarıyla yayın hayatına devam eden Takvim, 2014 yılının medyadaki parlayan yıldızı oldu. Takvim, cesur ve tavizsiz duruşuyla tam bir halk gazetesi" diyerek gazete çalışanlarını kutladı.
'TAM GAZ DEVAM'
Genel Yayın Yönetmenimiz Ergün Diler ise "Manşetlerimizle ses getirmeye devam edeceğiz" diyerek Takvim'in 2015'te de farkını ortaya koyacağının sözünü verdi. 20. yıl pastasını gazetenin yöneticileri ve tüm ekip kesti. Takvim'in genç, dinamik ve korkusuz kadrosu da hep birlikte objektif karşısına geçerek gurur pozu verdi. Gazetemizi 20 yıldır merakla takip eden tüm okuyucularımıza teşekkürler...
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.