İPhone'da Kasap Havası

ODTÜ'lü yazılımcıların tasarladığı 'Kasap Havası' isimli iPhone oyununu oynayanların sayısı 200 bini buldu. 5 bin kişi ise ünü yurtdışına taşan oyunun tamamını oynayabilmek için satın aldı

Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) Teknokent'te bir grup yazılımcının geliştirdiği 'Kasap Havası' adındaki iPhone oyunu, büyük ilgi gördü ve 200 bini aşkın kullanıcı tarafından indirildi.
ALMANYA'DAN İLGİ
Zibumi Oyun Geliştirme Stüdyosu'nda üretilen oyunun, çalan kasap havası eşliğinde ''Nihat'' adındaki kahramanın düğün salonunda masalara çarpmadan halaya daha fazla kişi katması amaçlanıyor. İlk 10 bölümü ücretsiz olmak üzere 40 bölümden oluşan 'Kasap havası', 200 binden fazla Iphone kullanıcısı tarafından ücretsiz indirildi. 5 bin kişi ise oyunun devamını görmek için Apple Store'dan oyunu satın aldı. Oyunun yapımcılarından Elif Buğdaycıoğlu, "Oyunumuza özellikle Almanya'da yaşayan Türkler ilgi gösterdi" diye konuştu.
İPHONE'UN SON HİT'İ BUCKETZ
Mobil oyun dünyasını ilk fetheden oyun Kasap Havası değil. Yakın zaman önce yine Türk mühendislerin elinden çıkan Bucketz isimli oyun iPhone ve diğer Apple cihazlarının en çok sevilen oyunları arasına girmişti. Geçen ay piyasaya çıkan kısa süre içerisinde Apple Store'da en çok indirilenler listesine girmeyi başardı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.