''Alo DASK 125'' hizmete girdi

Doğal Afet Sigortaları Kurumu'na (DASK) hızlı ve kolay erişim için ''Alo DASK 125'' hizmete girdi.

DASK'tan konuya ilişkin yapılan yazılı açıklamaya göre, 12 Mart tarihi itibariyle hizmete giren ''Alo DASK 125 Zorunlu Deprem Sigortası Hattı'' sayesinde kuruma erişim daha hızlı ve kolay olacak.
Sigortalılar Alo DASK 125'i arayarak poliçeleriyle ilgili güncel bilgilere ulaşmanın yanı sıra depremlerin ardından hasar ihbarında bulunup hasar tespit çalışmaları ile tazminat ödemeleri hakkında bilgi edinebilecek, hasar dosyalarını takip edebilecek. Henüz poliçesi bulunmayan ev sahipleri ise ''Zorunlu Deprem Sigortası Hattı''ndan sigortayla ilgili detaylı bilgi alabilecek.
DASK Yönetim Kurulu Başkanı Selamet Yazıcı, sigortalılara verdikleri hizmetin kalitesini artırmak amacıyla çağrı merkezi için kısa numara aldıklarını belirterek akılda kalıcı ve üç haneli telefon numarası sayesinde hem sigortalıların hem de henüz sigortalı olmayan ev sahiplerinin sorularının kendilerine hızlı ve kolayca ulaşacağını bildirdi.
Yazıcı, yeni çağrı merkezi numarasıyla ilgili, ''Alo DASK 125 Zorunlu Deprem Sigortası Hattı'nın hasar verici depremlerin ardından ihbar yönetiminde etkin rol üstlenmesini sağlayacağız. Amacımız, Çağrı Merkezimiz aracılığıyla yaptığımız bilgilendirme ve deprem sonrası hasar yönetimi faaliyetlerindeki hizmet seviyemizi daha yukarıya taşımak'' ifadelerini kullandı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.