Kısa sürede uyumanın yolları

  • 1
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

Nörolog Dr. Daniel Barone, 15 dakikalık günlük ritüelin gece iyi bir uyku çekmeyi sağlayacağını söylüyor.

  • 2
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

Dr. Barone, farkındalık meditasyonunu hem kendisi uyguluyor hem de uyku problemi çeken hastalarına tavsiye ediyor. Rahat uyuyabilmek için her gün 15 dakika bu meditasyonu yapmak gerekiyor.

  • 3
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

Uykusuzluğun çeşitli nedenleri olabilir. Yorgunluk, stres, alkol, nikotin ve kafein kullanımı, ilaç kullanımı, psikolojik veya fiziksel rahatsızlıklar bu nedenlerden sadece birkaçı...

  • 4
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

"Meditasyon yapma tarzım çok basittir" diyen Dr. Barone'un önerisi tam da geceleri uykusuzluk çeken insanlara göre... İşte farkındalık meditasyonu nasıl yapılır sorusunun cevabı...

  • 5
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

Farkındalık meditasyonunu uygulamak için öncelikle karanlık ve sessiz bir odaya ihtiyaç var. Meditasyon genelde sessiz gerçekleştirilse de bazen kulaklıkla müzik dinlenebiliyor.

DİĞER GALERİLER