Galatasaray'ın golcüsü Bafetimbi Gomis, bir gazeteye röportaj verdi.
Sarı kırmızılı takımın yıldız futbolcusunun açıklamaları şöyle:
YOKLUKTAN ZİRVEYE
"Fransa'nın güneyinde doğup büyüdüm ve mahalle olarak kötü bir mahalleydi. Hırsızlıkların, kötü alışkanlıkların, imkânların olmadığı bir mahallede büyümek zorunda kaldım. Ağabeyim beni futbolda yönlendirdi.
13 yaşında beni Saint-Etienne takımına götürdü. Küçükken zorluklar vardı. Tek maaşla çalışan babamın 9 kardeşe bakması zordu. Annem eğitimimizle ilgilenirdi ve ev hanımıydı. Krampon almam, lisans çıkarmam gerekiyordu. Bunların her biri masraf.
Hepsinin üstesinden geldim ve kardeşlerimin bazıları ise suça bulaştı. Para kazandıktan sonra onlara yardım etmeye çalıştım. Özellikle kız kardeşlerime daha çok yardımcı oldum.