Süper Lig'in 16. haftasında Beşiktaş'ı derbide 3-1'le geçen Fenerbahçe'de maçın sonu da maç kadar konuşulmuştu...
Teknik direktör Ersun Yanal'ın "Teknik direktörsüz Fenerbahçe kazandı" demesi kafaları karıştırmıştı.
Yanal'ın bunları söylemesi ise maç öncesi çıkan haberlere bağlanmıştı...
Nitekim Yanal'ın Emre Belözoğlu ile tartıştığı iddia edilmişti... Yanal, böyle bir şeyin yaşanmadığına dikkat çekmek istemiş basın toplantısına Emre ile çıkmıştı.
Ancak spor yorumcuları tarafından 'Yine de bu hiçbir şeyi kanıtlamaz' dendi ve bu kavganın yaşandığı yinelendi.