Sokağa çıkma yasağı, kafeler, restoran... Türkiye'de normalleşme 1 Mart'ta başlıyor: Normalleşmenin rengi mavi olacak!

Türkiye'nin koronavirüse karşı uyguladığı etkili çalışmalar sonuç verdi. Her gün Sağlık Bakanı Fahrettin Koca tarafından açıklanan günlük koronavirüs tablosunda vaka ve ölüm sayıları gerileme kat etti. Bu sebeple pandemi ile mücadelede yeni bir sayfa açıldı. Böylece vatandaşların merak ettiği sokağa çıkma kısıtlaması ne zaman bitecek, kafe ve restoranlar ne zaman açılacak gibi sorular da yanıt bulmaya başladı. 1 Mart'tan itibaren, tüm illerde vaka sayısı ve risk yönetimi esasına göre, normalleşme adımları atılması planlanıyor. Bu dönemde, iller haftalık açıklanan vaka sayıları dikkate alınarak dört kategoride risk göstergesi kabul edilen renklerle tanımlanacak.

Türkiye'nin koronavirüse karşı uyguladığı etkili çalışmalar sonuç verdi. Her gün Sağlık Bakanı Fahrettin Koca tarafından açıklanan günlük koronavirüs tablosunda vaka ve ölüm sayıları gerileme kat etti. Bu sebeple pandemi ile mücadelede yeni bir sayfa açıldı. Böylece vatandaşların merak ettiği sokağa çıkma kısıtlaması ne zaman bitecek, kafe ve restoranlar ne zaman açılacak gibi sorular da yanıt bulmaya başladı. 1 Mart'tan itibaren, tüm illerde vaka sayısı ve risk yönetimi esasına göre, normalleşme adımları atılması planlanıyor. Bu dönemde, iller haftalık açıklanan vaka sayıları dikkate alınarak dört kategoride risk göstergesi kabul edilen renklerle tanımlanacak.


GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.