TÜBİTAK 98 personel alımı başvurusu! TÜBİTAK işçi alımı başvuru şartları neler? Uzman, uzman yardımcısı, AR-GE personeli...

Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK) Başkanlığı tarafından, çeşitli kadrolara 98 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Resmi Gazete'de yayımlanan ilana göre, TÜBİTAK BİLGEM'e uzman, uzman yardımcısı, AR-GE personeli (araştırmacı) alınacak. Başvurular TÜBİTAK İş Başvuru Sistemi üzerinden gerçekleştirilecek. Bu noktada adaylar, TÜBİTAK personel alımı başvurusu nasıl yapılır? Sorusuna yanıt aramaya başladı. Peki, TÜBİTAK 98 personel alımı 2021 başvuru şartları nelerdir? İşte konuya ilişkin tüm detaylar!

Giriş Tarihi:
Takvim Logo

Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK) Başkanlığı, çeşitli birimlerde görev yapmak üzere 98 personel alımı yapacak. Resmi Gazete'de yayımlanan ilana göre, TÜBİTAK BİLGEM'e uzman, uzman yardımcısı, AR-GE personeli (araştırmacı) alınacak. Başvurular TÜBİTAK İş Başvuru Sistemi üzerinden gerçekleştirilecek. Bu noktada adaylar, TÜBİTAK personel alımı başvurusu nasıl yapılır? Sorusuna yanıt aramaya başladı. Peki, TÜBİTAK 98 personel alımı 2021 başvuru şartları nelerdir? İşte konuya ilişkin tüm detaylar!

Takvim Logo

HANGİ KADROLARA ALIM YAPILACAK?

Kurumun Resmi Gazete'de yayımlanan ilanına göre, TÜBİTAK Kurumsal İletişim Daire Başkanlığına 13 uzman-uzman yardımcısı, BİLGEM'e ise 85 araştırmacı alımı yapılacak.

Takvim Logo

TÜBİTAK 98 PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

* Uzman Yardımcısı / Uzman unvanlarında görev alacaklarda aranan şartlar şöyle;

* En az 3 yıl mesleki tecrübeye sahip olmak.

Takvim Logo

* Araştırmacı unvanlarında görev alacaklarda aranan şartlar şöyle;

* Belirtilen bölümlerinden birini bitirmiş olmak ya da 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi sonunda bitirebilecek durumda olmak.

Takvim Logo

TÜBİTAK PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

Başvuruların TÜBİTAK İş Başvuru Sistemi "https://kariyer.tubitak.gov.tr" üzerinden 17 Mayıs'a kadar gerçekleştirilmesi gerekiyor.

Takvim Logo

TÜBİTAK Kurumsal İletişim Daire Başkanlığına alınacak personellerde pozisyona göre değişmekle birlikte şu şartlar aranıyor:

* Lisans Bölümleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği, Görsel İletişim Tasarımı, İletişim ve Tasarımı, Yeni Medya ve İletişim, Reklamcılık, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Pazarlama, Radyo, Televizyon ve Sinema, İletişim Bilimleri, Basın ve Yayın, Gazetecilik, Televizyon Haberciliği ve Programcılığı ve Türk Dili ve Edebiyatı bölümlerinden birini bitirmiş olmak

Takvim Logo

* Sosyal medya içerik üretimi ve yönetimi alanında en az 3 yıl mesleki tecrübeye sahip olmak.

* Lisans Bölümleri İletişim Bilimleri, Basın ve Yayın, Gazetecilik, Televizyon Haberciliği ve Programcılığı, Radyo, Televizyon ve Sinema, Görsel İletişim Tasarım, Yeni Medya ve İletişim, Felsefe, Psikoloji, Sosyoloji, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi, Kamu Yönetimi, Uluslararası İlişkiler, Kültür ve İletişim Bilimleri, Politika ve Ekonomi ve Türk Dili ve Edebiyatı bölümlerinden birini bitirmiş olmak.

Takvim Logo

* Haber / içerik üretimi alanında en az 3 yıl mesleki tecrübeye sahip olmak.

* Lisans Bölümleri

Radyo, Televizyon ve Sinema, Görsel İletişim Tasarım,

İletişim Tasarımı, İletişim Bilimleri, Basın ve Yayın,

Gazetecilik, Televizyon Haberciliği ve Programcılığı,

Takvim Logo

Medya ve İletişim, Felsefe, Psikoloji, Sosyoloji, Siyaset Bilimi

ve Uluslararası İlişkiler, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi,

Kamu Yönetimi, Uluslararası İlişkiler, Kültür ve İletişim

Bilimleri, İletişim Bilimleri, Politika ve Ekonomi, Türk Dili ve

Edebiyatı, Grafik Tasarımı, Grafik Sanatlar, Kurgu, Ses ve

Görüntü Yönetimi ve İletişim Bilimleri bölümlerinden birini bitirmiş olmak.

Takvim Logo

* Metin Yazarlığı alanında en az 3 yıl mesleki tecrübeye sahip olmak.

ŞARTLARIN TAMAMI İÇİN TIKLAYINIZ

Takvim Logo
Takvim Logo