Dev rakam! Türkiye otomotiv endüstrisi eylül ayında 2,5 milyar dolarlık ihracat yaptı

Türkiye'nin otomotiv endüstrisinin geçen ay ihracatının 2,5 milyar dolar olarak gerçekleştiği bildirildi. Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği Başkanı Baran Çelik "Eylül ayında Birleşik Krallık, en büyük ihracat pazarımız olan Almanya'yı bu yıl ilk kez geçen ülke oldu. Birleşik Krallık, yüzde 20 artışla otomotiv ihracatında ülke bazında ilk sıraya yükseldi" ifadelerini kullandı.

Giriş Tarihi: