5 ay önce hizmete giren 1915 Çanakkale Köprüsü, bölgenin kaderini değiştirdi. Marmara Bölgesi'nin 5'inci asma köprüsü olan ve Malkara-Çanakkale Otoyolu'nun parçası olarak hizmete açılan 1915 Çanakkale Köprüsü, başta arsa olmak üzere bölgeye yapılan emlak yatırımlarını artırdı. Bölgede arsa, tarla ve ev fiyatları tavan yaparken, sökter yetkilileri bölgeye olan ilginin artarak sürdüğünü açıkladı.
1915 Çanakkale Köprüsü'nün yaklaşık 5 ay önce hizmete girmesi ile birlikte bölgedeki arsa yatırımları arttı.
Çanakkale Boğazı'nın ilk, Marmara Bölgesi'nin beşinci asma köprüsü olan ve Malkara-Çanakkale Otoyolu'nun bir parçası olarak hizmete açılan 1915 Çanakkale Köprüsü, başta arsa olmak üzere bölgedeki emlak sektörünü canlandırdı.
2 bin 23 metre orta açıklık uzunluğu ile Japonya'daki Akashi Kaiky Köprüsü'nü geçerek dünyanın en uzun orta açıklığına sahip asma köprüsü olan 1915 Çanakkale Köprüsü'nün Avrupa ile Asya kıtalarını karayolundan birleştirmesi, yatırımcılar için fırsat oldu.
Büyük sermaye sahiplerinin yanı sıra, birikimlerini değerlendirmek isteyen küçük yatırımcının Çanakkale ve çevresine büyük ilgi gösterdiğini söyleyen Gayrimenkul Yatırım Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı Ergin Kılıç, uzun vadede döviz veya altın yerine arsaya yatırım yapanların kazançlı çıktığını söyledi.