A101 iş ilanları ve iş başvurusu nasıl yapılır? BİM, ŞOK ve A101 personel alımı başvuru şartları 2021! İşte o şehirler…

Gündemde yoğun bir şekilde A101 iş ilanları ve iş başvurusu nasıl yapılır? Sorusunun yanıtı araştırır oldu. İş arayan binlerce kişiden market bünyesinde kariyer hedefleyenler özellikle en çok ziyaret edilen BİM, ŞOK ve A101 marketlerin personel alımı şartlarını merak ediyor ve sıklıkla araştırıyor. Peki BİM, ŞOK ve A101 personel alımı başvuru şartları 2021 nedir? Alım yapılacak olan şehirlerin hangileri olduğu da en çok merak edilen detaylar arasında yer alıyor. BİM, ŞOK ve A101 personel alımı ile ilgili tüm bilgiler haberimizde yer alıyor.

Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
Takvim Logo

A101 iş ilanları ve iş başvurusu nasıl yapılır? BİM, ŞOK ve A101 personel alımı başvuru şartları 2021! Sorgulamaları arama motorları üzerinden sıklıkla yapılır oldu. Marketler zinciri bünyesinde kariyer hedefleyen vatandaşlar özellikle BİM, ŞOK ve A101 personel alımı ilanlarını yakından takip ediyor ve kendilerine uygun olan şartlardaki ilanlara başvuru yapmak istiyor. Peki A101 iş ilanlarına başvuru için hangi nitelikleri taşımak gerekiyor?

Takvim Logo

BİM A101 ŞOK ALIM YAPILACAK POZİSYONLAR!

BİM, A101 ve ŞOK resmi internet siteleri üzerinden alım yapılacak pozisyonları ve başvuru ekranını paylaşıyor. İşte personel alımı yapılacak boş kadrolar;

Takvim Logo

- Kasa reyon personeli,

- Kasiyer,

- Satış elemanı,

- Kozmetik personeli,

Takvim Logo

- Meyve ve sebze personeli,

- Bölge taze gıda personeli,

- Reyon görevlisi,

Takvim Logo

- Beden işçisi,

- Depo görevlisi/Ambar görevlisi,

- Satış danışmanı,

Takvim Logo

BİM-A101-ŞOK MARKET BAŞVURU ŞARTLARI!

BİM, A101 ve Şok mağazalarında personel alımı başvurusu için şartlar neler;

- T. C vatandaşı olmak,

- En az ilk okul mezunu olmak,

Takvim Logo

- Takım çalışmasına uyum sağlamak,

- Erkek adayların askerliğini yapmış olması,

Takvim Logo

- Kariyer hedefi,

- Perakende satış sektöründe çalışmış olmak,

- Sorumluluk sahibi, dikkatli ve dinamik çalışmak,

Takvim Logo

- Hijyen ve temizlik kurallarına uymak,

- Müşterilerin soru ve problemlerine çözüm bulmak,

Takvim Logo

- Müşteriye kaliteli hizmet vermek ve güler yüzlü olmak,

- Esnek çalışma saatlerine uyum sağlamak,

Takvim Logo

- Yoğun iş temposuna ayak uydurmak,

- Mağaza ekibi ile satış hedeflerini yükseltmek, motivasyonu yüksek tutmak,

Takvim Logo

İŞKUR'a Nereden Kayıt Yaptırılır?

Türkiye'de iş arayan herkesin ilk olarak yapması gerekenlerin başında İŞKUR kayıt yaptırmak geliyor. İŞKUR'a kayıt yaptırarak, kurumun iş olanağı açısından sunduğu tüm fırsatlardan yararlanabilme imkanına sahip olunabiliyor.

Takvim Logo

İŞKUR kayıt işlemleri çok basit şekilde 2 alternatifli olarak gerçekleştirilebilmektedir. İŞKUR kaydını ister online olarak, ister de bulunulan şehirde bulunan İŞKUR şubelerine bireysel başvuruda bulunarak gerçekleştirebilirsiniz.

Takvim Logo

İŞKUR'a Nasıl Kayıt Olunur?

İŞKUR kayıt işlemlerinizi internet üzerinden yapmak istiyorsanız "iskur.gov.tr" adresindeki "İnternet Şubesi" ekranını kullanarak, güncel kaydınızı oluşturabilirsiniz.

Takvim Logo

• Eğer İŞKUR kaydınızı online olarak yapıyorsanız, kurumun sunduğu fırsatlardan etkin biçimde yararlanabilmek için vereceğinizin tüm bilgilerinizin doğru ve eksiksiz olmasına dikkat etmeniz çok önemlidir. Bu şekilde aradığınız iş için açılan en uygun iş ilanına daha kolay şekilde ulaşabilir ve yaptığınız başvurularda işe giriş şansınızı arttırabilirsiniz.

Takvim Logo

• Türkiye'nin her yerindeki yeni iş ilanlarının bulunduğu ve iş arayanlar ile işçi arayanları bir araya getiren kurum görevi gören İŞKUR'a kayıt işlemlerini internetten yapmak için;

• Öncelikle İŞKUR resmi sitesine (iskur.gov.tr) giriş yapmalısınız.

• İŞKUR resmi sitesinde üst menüde bulunan "İnternet Şubesi" butonuna tıklamalısınız.

Takvim Logo

• Açılan "esube.iskur.gov.tr" adresli İŞKUR İnternet Şubesi'nde kayıt işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz.

• Sayfada yer alan "İş Arayan" ve "İşveren" seçeneklerinden size uygun olanını seçmelisiniz.