Cimbom'a arena şoku

Uzun kuyruklar ve 'bilet yok' isyanları tarih oldu!.. Galatasaraylı taraftarlar derbi için satışa çıkarılan 30 bin biletten 8 bine yakınını satın aldı. 22 bin kombine sahibinin kaçının da stada geleceği belirsiz

Derbi maçlar öncesi bir gelenek haline gelen uzun bilet kuyrukları ve 'bilet yok' isyanları bu kez yerini derin bir sessizliğe bırakmış durumda... Bu sezon hem takımın kötü performansı hem de Passolig tepkisi nedeniyle maçlara ilgi gösterleyen Galatasaraylı taraftarlar Fenerbahçe derbisi öncesinde de şok edici bir tavır almış durumda... Maç için 30 bin bilet satışa çıkarılırken, şu an itibariyle Sarı-Kırmızılı taraftarlar sadece 8 bine yakın bilet almış durumda. Bu sezon kombine bilet satın alan 22 bin taraftarın kaçının stada geleceği de büyük bir soru işareti... Hem yetkililerden alınan bilgiler hem de sosyal medyada konuşunlara göre bu akşam Arena'da olacak Galatasaraylı taraftar sayısının 30 bini geçmesi beklenmiyor. Böylece çok uzun yıllar sonra ilk bir bir F.Bahçe derbisinde Sarı-Kırmızılı tribünler dolu olmayacak.

EMNİYET YİNE DE ÇOK GENİŞ ÖNLEMLER ALDI
Maça beklenen ilginin gösterilmemesine rağmen İstanbul Emniyeti yine çok geniş güvenlik önlemleri aldı... Stat çevresinde 1200 özel güvenlik, 1000 çevik kuvvet ve 630 kadro personeli görev yapacak. Kapıların da 16.00'da açılacağı açıklandı. Öte yandan Sanayi-Seyrantepe metro hattının çalışmamasından dolayı İETT'nin birçok bölgeden stada ring seferleri düzenleyeceği duyuruldu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.