Türkiye'nin en çevreci markası olmayı hedefliyor

Elektrikli otolar konusunda öncülük yapan Renault, Türkiye'nin en çevreci markası olmayı hedefliyor

Giriş Tarihi 26 Nisan 2010, 00:00 Güncelleme 26 Nisan 2010, 11:51
Türkiye’nin en çevreci markası olmayı hedefliyor

İÇİNDEKİLER

Mais Motorlu Araçlar İmal ve Satış A.Ş. 1968'de kurulduktan sonra ilk Renault marka otomobili, 1971'de Türk tüketicisiyle buluşmaya başladı. Bu süre içinde marka birçok yeniliğe ve ilke imza attı. Türkiye'de otomotiv sektörünün öncü markaları arasında en üst sıralarda yer alan Renault, Türkiye'de binek otomobil ve hafif ticari araç olarak müşterilere en fazla ürün çeşidini sunan markalardan biridir. Renault, 12 modeliyle beş yıldızla en yüksek notu alan tek otomobil üreticisi olma özelliğini taşıyor. Çevrenin öneminin, bu konudaki sorumluluklarının bilincinde olan Renault 1995'ten bu yana iddialı, uluslararası düzeyde bir çevre politikası izliyor. 2009 kontratı kapsamında otomobillerdeki zararlı gaz salımını azaltma konusunda iddialı bir çevre planı belirledi. Bu planda 3 ana amaç bulunuyor: Dünyada en az CO2 salımına sahip ilk üç otomobil üreticisinden biri olmak, biyoyakıtlarla çalışan bir otomobil gamına sahip olmak ve alternatif teknolojiler üretmek. Herkese sıfır salımlı ulaşım imkanının sunulmasını sağlayan, çığır açıcı bir çözüm olan elektrikli otomobiller konusunda da Renault öncülük yapıyor.