Müşteri taleplerinde yapay zeka vurgusu!
takvim.com.tr
takvim.com.tr
Kaynak GAZETE

Müşteri taleplerinde yapay zeka vurgusu!

MPLUS Türkiye Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ogan Atasagun'un konuşmacı olarak yer aldığı "Müşteri Deneyimi Profesyonelleri İçin Üretken Yapay Zekâ Zirvesi"nde, yapay zekânın müşteri etkileşimleri üzerindeki etkisi somut örneklerle ele alındı.

MPLUS Türkiye Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ogan Atasagun'un konuşmacı olarak yer aldığı "Müşteri Deneyimi Profesyonelleri İçin Üretken Yapay Zekâ Zirvesi"nde, yapay zekânın müşteri etkileşimleri üzerindeki etkisi somut örneklerle ele alındı.

Ogan Atasagun, konuşmasında, "Teknolojik iyileştirmeler sayesinde, müşteri taleplerinin yüzde 37'sini yapay zeka ile çözümleyebiliyoruz. Aynı zamanda, iş gücünü yüzde 19 azaltarak kaynaklarımızı daha stratejik alanlara yönlendirebiliyoruz" dedi.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN