A Para, üçüncü yaşını Borsa İstanbul'da düzenlenen gong töreni ile kutladı

Turkuvaz Medya Grubu bünyesinde Türkiye’nin ‘ilk yerli ve milli ekonomi kanalı’ olarak 17 Eylül 2018’de yola çıkan A Para, üçüncü yaşını Borsa İstanbul’da düzenlenen gong töreni ile kutladı. Törene A Para Genel Yayın Koordinatörü Özlem Doğaner ve kanal yöneticileri ile Borsa İstanbul Genel Müdürü Korkmaz Ergün katıldı.

Turkuvaz Medya Grubu bünyesinde Türkiye'nin 'ilk yerli ve milli ekonomi kanalı' olarak 17 Eylül 2018'de yola çıkan A Para, üçüncü yaşını Borsa İstanbul'da düzenlenen gong töreni ile kutladı. Törene Borsa İstanbul Genel Müdürü Korkmaz Ergün ve A Para Genel Yayın Koordinatörü Özlem Doğaner'in yanı sıra kanal yöneticileri katıldı.

Turkuvaz Medya Yönetim Kurulu Başkan Vekili Dr. Serhat Albayrak da yayımladığı mesajda, şunları söyledi: "Yerli ve milli ekonomimize sahip çıkan, tavizsiz yayın ilkeleri, objektif analizleri, Türkiye ve dünyadan en güncel ekonomi haberleriyle farklı sektörlerin nabzını tutan 'A Para' ekonomi kanalımızın üçüncü yaşını kutlamanın gururunu yaşıyoruz. Türkiye'nin 'ilk yerli ekonomi kanalı' olarak yola çıkan A Para, ekonomi ve finans dünyasının önde gelen uzmanları ile kamuoyuna güncel ve doğru bilgileri ulaştırıyor. Uzman konuklarının ve ekonomiye yön veren fikir önderlerinin yorumlarını, anlık grafiklerle izleyicisine sunan A Para, bir ekonomi kanalı olmasının ötesinde zengin içerikleriyle de başarı ivmesini her geçen gün yukarı taşıyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.