Küresel değişim: Sıfır Atık- Sorumlu Tüketim, Sorumlu Üretim'

Turkuvaz Medya Grubu ve ekonomi dergisi InBusiness öncülüğünde sürdürülebilirlik konusunda farkındalık oluşturma misyonuyla başlatılan Küresel Umut Festivali kapsamında düzenlenen 'Sürdürülebilir Hikâyeler Webinar Serisi'nin yedincisi 'Sıfır Atık- Sorumlu Tüketim, Sorumlu Üretim' webinarı yapıldı.

Turkuvaz Medya Grubu ve ekonomi dergisi InBusiness öncülüğünde sürdürülebilirlik konusunda farkındalık oluşturma misyonuyla başlatılan Küresel Umut Festivali kapsamında düzenlenen 'Sürdürülebilir Hikâyeler Webinar Serisi'nin yedincisi 'Sıfır Atık- Sorumlu Tüketim, Sorumlu Üretim' webinarı yapıldı.
Webinarda; Yeşil Mutabakat tüm yönleri ile ele alınırken döngüsel ekonomi, iklim krizi, sürdürülebilir yaşam, kaynakların üretim ve tüketimde verimli kullanılması konuları tartışıldı.
AB Türkiye Delegasyonu Ekonomik ve Sosyal Kalkınma Bölüm Başkanı Gutierrez Hidalgo, "İklim değişikliğinden kaynaklı seller, yangınlar gibi birçok konuda yaşanan olumsuz süreçler bize 'Yeşil Mutabakat' ile ekonomide de değişim ve dönüşüm zorunluluğu getirmiştir. Endüstride fosil yakıtların ve kaynakların ithalatının azaltılması için 3 trilyon euro şart. O nedenle kollektif bir çaba gerekiyor" dedi.

Webinarın açılış konuşmasını Inbussines Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Hülya Güler yaptı.

Gutierrez Hidalgo
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.