Akbank sorunu ne zaman çözülecek? 7 Temmuz Akbank mobil ne zaman açılır?

Akbank sorunu ne zaman çözülecek? Sabah saatlerinden itibaren merak edilen konular arasında yer aldı. Akbank mobil uygulaması, ATM ve pos cihazları dünden beri çalışmıyor. Bu gelişmeler üzerine Akbank tarafından dün açıklama yapılmıştı. Resmi Twitter hesabından yapılan açıklamada, "Sistemlerimizde yavaşlama ve kesintiler yaşanmaktadır. İlgili birimlerimiz konuyla ilgili çalışmaktadır. Müşterilerimizin gösterdiği anlayış için teşekkür ederiz." ifadeleri kullanıldı. Bugün hala erişim problemi yaşandığı görülüyor. Peki, Akbank sorunu ne zaman çözülecek? 7 Temmuz Akbank mobil ne zaman düzelecek? İşte tüm detaylar!

Giriş Tarihi 07 Temmuz 2021, 09:44 Güncelleme 07 Temmuz 2021, 16:43
Akbank sorunu ne zaman çözülecek? 7 Temmuz Akbank mobil ne zaman açılır?

İÇİNDEKİLER

Akbank ne zaman düzelecek? Sorusu gündemde merak edilerek araştırılıyor. Dünden beri kullanıcılar bankanın hiçbir sistemine ulaşamıyor. Bankanın internet şubesi, mobil şubesi ve kredi kartı pos cihazlarının yanı sıra aynı zamanda bankanın kendi şubeler arasındaki sistemi de çalışmıyor. Peki, Akbank sorunu ne zaman çözülecek? 7 Temmuz Akbank mobil ne zaman düzelecek? İşte detaylar!

AKBANK'TAN SON DAKİKA AÇIKLAMASI GELDİ

"KADEMELİ OLARAK DEVREYE ALACAĞIZ"

Hala süren teknik sorunlara dair sosyal medya hesabından yeni bir açıklama yayınlayan Akbank, sistemlerin kademeli olarak devreye alınacağını açıkladı.

Akbank'ın açıklamasında, "Hizmetlerimizideki kesintileri gidermek için yoğun çalışmalarımızı teknoloji iş ortaklarımızla beraber aralıksız sürdürüyoruz.

Sistemlerimizi önümüzdeki saatlerde kademeli olarak devreye almayı hedefliyoruz. Gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.

Süreçten etkilenen başta müşterilerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımızdan özür dileriz" denildi.


7 TEMMUZ AKBANK SORUNU NE ZAMAN ÇÖZÜLECEK? AKBANK BANKA KARTI KREDİ KARTLARI NEDEN ÇALIŞMIYOR?

Milyonlarca Akbank müşterisi dün sabah erken saatlerden itibaren bankanın hiçbir sistemine ulaşamıyor. Bankanın internet şubesi, mobil şubesi ve kredi kartı pos cihazları çalışmaz iken, aynı zamanda bankanın kendi şubeler arasındaki sistemi de çalışmıyor.

AKBANK TARAFINDAN YENİ AÇIKLAMA GELDİ!

Akbank, dün başlayan ve bankanın ana bilgisayarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintilerin sürdüğünü duyurdu.

Bankadan yapılan açıklamada, "6 Temmuz'da başlayan ve bankamız ana bilgisayarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintiler sürmektedir. Müşterilerimize hizmet verdiğimiz tüm kanallarımız bu sorundan etkilenmektedir. İlgili birimlerimiz ve teknoloji iş ortaklarımız çözüm için çalışmalarına devam etmektedir." ifadeleri kullanıldı.

Durumun siber saldırıdan kaynaklandığına dair internet ve sosyal medyada yapılan paylaşımların gerçeği yansıtmadığının belirtildiği açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Bankamız ve müşterilerimizin bilgi ve kayıtlarına ilişkin herhangi bir güvenlik problemi bulunmamaktadır, sorunun giderilmesini takiben işlemlerimiz devam edecektir. Müşterilerimiz, bu süreçte yaşanan mağduriyetlerin giderilmesi için aldığımız önlemlere Akbank.com'dan ulaşılabilirler. Bu süre zarfında hizmetlerimizde yaşanan aksaklıklar için özür diliyoruz."

DÜN AKBANK'TAN SİBER SALDIRI İDDİALARINA AÇIKLAMA GELMİŞTİ!

Yaşanan gelişme üzerine siber saldırı iddiaları ortaya atılırken bankadan konu hakkında bir açıklama geldi. Resmi Twitter hesabından yapılan açıklamada, "Sistemlerimizde yavaşlama ve kesintiler yaşanmaktadır. İlgili birimlerimiz konuyla ilgili çalışmaktadır. Müşterilerimizin gösterdiği anlayış için teşekkür ederiz." ifadelerine yer verildi.

2017 YILINDA DA SİSTEM ÇÖKMÜŞTÜ

Benzer bir durum 2017 yılında da yaşanmıştı. O tarihte bankanın sistemi çökmüş, mobil cihazlardan ve pos cihazlarından işlem yapmak isteyen müşteriler hatayla karşılaşmıştı.

AKBANK MÜŞTERİ HİZMETLERİ ULAŞIM!

Bireysel Müşteri İletişim Merkezi

444 25 25 - 0850 222 25 25'i aradığınızda Sesle Yönlendirme Teknolojisi sayesinde tuşlama yapmadan, yapmak istediğiniz işlemi birkaç kelime ile söyleyerek Hesap Bakiyesini Öğrenme, Kredi Kartı Borç Bilgileri, Virman ve daha birçok işleminizi sesli yanıt sisteminde tamamlayabilirsiniz.

Üstelik ihtiyaç duyduğunuz anda Müşteri İletişim Danışmanlarımıza hızlı ve kolay şekilde bağlanarak hizmet alabilirsiniz.

Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi

444 25 25 - 0850 222 25 25'i arayarak Müşteri İletişim Merkezi'nden müşteri numaranız, kullanıcı kodunuz ve Akbank İnternet / Mobil şifreniz ile hizmet alabilir, Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi ile şubeye gitmeden bankacılık işlemlerinizi kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Kurumsal hesaplarınız ile ilgili firma çalışanlarınıza istediğiniz hesap ve işlemler için istediğiniz yetkileri tanımlatabilirsiniz.

Bunun için tek yapmanız gereken, şubenizden istediğiniz sayıda kullanıcıya, istediğiniz işlemlere yetki verilmesini talep etmektir.

Hızlı Tanıma Hizmetimiz ile Sizi Tanıyoruz

Daha hızlı ve öncelikli hizmet alabilmek için Bankamızda kayıtlı cep telefon numaranıza hızlı tanıma özelliği ekleterek Müşteri İletişim Merkezi'nin tanımlı müşterisi olabilirsiniz.

Böylelikle 444 25 25 - 0850 222 25 25'i aradığınızda, TC Kimlik Numaranızı / Müşteri Numaranızı/ Kredi Kart Numaranızı/ Banka Kart Numarası tuşlamanıza gerek kalmadan sadece kart şifreniz ya da Akbank Şifreniz ile işlemlerinizi çok daha hızlı yapabilirsiniz.

Hızlı Tanıma hizmetimize; Bireysel Akbank İnternet Şubesi ve Müşteri İletişim Merkezimizden tanımlama yapılmaktadır.