Bitcoin, Ethereum ve Dogecoin ne kadar oldu? 23 Nisan Cuma kripto para piyasaları son durum

Kripto para piyasalarındaki özellikle son günlerde yaşanan gelişmelerle birlitke Bitcoin, Ethereum ve Dogecoin'deki son durum merakla sorgulanıyor. Kripto piyasalarına gelen genel satışların etkisiyle, birimin piyasa hacmi 1.0 trilyon doların altına, toplam piyasa hacmi de 2.0 trilyon doların altına geriledi. Peki, Bitcoin, Ethereum ve Dogecoin ne kadar oldu? İşte 23 Nisan Cuma kripto para piyasaları son durum...

Bu hafta kripto para piyasalarında hareketli dakikalar yaşanmaya başlandı ve bitcoin fiyatlarında yaşanan değişim herkesi şaşırtı. Bitcoin, yüzde 6.75 düşüş yaşarken, birimin haftalık kaybı yüzde 20.17 olarak hesaplandı. Kripto para piyasalarının ikinci büyük birimi Ethereum da son 24 saatte yüzde 5.72 düşüş yaşandı. Peki, Bitcoin, Ethereum ve Dogecoin ne kadar oldu? İşte son gelişmeler...

BİTCOİN, ETHEREUM VE DOGECOİN NE KADAR OLDU?

Bitcoin, analistlerin "fiyat düzeltmesi, ayı piyasası ve fırtına öncesi sessizlik" gibi teknik terimlerle açıkladığı iniş-çıkışlı hareketlerle, 48,827 doları gördükten sonra, 50 bin doların üzerine döndü. Kripto piyasalarına gelen genel satışların etkisiyle, birimin piyasa hacmi 1.0 trilyon doların altına, toplam piyasa hacmi de 2.0 trilyon doların altına geriledi.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.