Takvim

Vav TV Canlı Yayın
  • Ekonomi
  • 12.04.2021 07:53
  •  - 
  • Son Güncelleme:
  •  
  • 18.04.2021 13:48
ABONE OL

30.000 TL kredisi için en düşük faiz ve taksit hangi bankada? 3 ay geri ödemesiz!

Banka müşterilerine banka şubelerinden doğrudan başvuru yapmanın yanı sıra mobil bankacılık işlemleri ve internet bankacılığı üzerinde de başvuru şansı tanıyor. Bireysel krediler ihtiyaca göre farklı isimler (örn. kredisi, konut kredisi, taşıt kredisi, kredi kartı) alır. Bireysel kredilerin faiz oranları ve kullandırım masrafları (örn. dosya masrafı) bankalar arası değişiklik göstermektedir.

30.000 TL ihtiyaç kredisi için en düşük faiz ve taksit hangi bankada?

Yaşanan salgın dönemlerinde müracaat yapmak isteyen vatandaşların artık bankalara dahi gitmesine gerek kalmadan ALO kredi yardım hattı, internet sitesi ya da mobil bankacılık gibi işlemler ile yapılabiliyor. Bankaların faiz oranları belli oldu. 36 ay vade ile 30 bin TL kredi veren bankaların faiz oranlarını verdik. İhtiyaç kredisi, bankaların acil nakite ihtiyaç duyan müşterilerine sunduğu bir hizmettir.

30.000 TL ihtiyaç kredisi için en düşük faiz ve taksit hangi bankada?

30.000 TL ihtiyaç kredisi için en düşük faiz ve taksit hangi bankada?

      30.000 TL ihtiyaç kredisi için en düşük faiz ve taksit hangi bankada?

      İhtiyaç Kredisi Nedir?

      İhtiyaç kredisi, bankaların acil nakite ihtiyaç duyan müşterilerine sunduğu bir hizmettir. Kişilerin, düşük tutarlı kredilerini, TL, döviz ve ya değişken faiz uygulaması ile alabildikleri bu hizmet; tüm bankalarca en fazla 36 aya kadar taksitlendirilmektedir. Müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda şekillendirilen kredi; Tatil, Evlilik, Eğitim, Emeklilik, Sağlık ve bazı özel dönemlerde Yılbaşı, Bayram Kredisi gibi isimler ile kullanıma sunulmaktadır. Rekabet içerisindeki bankalar, ihtiyaç kredilerinde bazı özel uygulamalara gidebilmektedir. Dosya masrafı istememek, kendi müşterisine özel çözüm üretmek, vade ötelemek, şubeye gitmeden 'Cep'ten halletmek, en kısa sürede işlem onaylatmak gibi cazip hizmetler, müşterilerin karar vermesinde etken olabilmektedir.