E-ticarette tüketiciyi soğutan hatalar: Fazla mesaj bıktırıyor
E-ticarette en çok yapılan ve tüketiciyi soğutan hatalar açıklandı. İlk sırada mesaj yağmuru geliyor. İşte e-ticarette tüketiciyi bunaltan o hatalar...
Giriş Tarihi:
Pandemiyle birlikte bugüne kadar küçüklü büyüklü 40 bin yeni e-ticaret sitesi açıldığını ifade eden TOBB E-ticaret Meclisi Üyesi Cenk Çiğdemli, en sık yapılan hataları sıraladı:
● En hatalı davranışlardan biri, cep telefonu numaralarına devamlı mesaj atmaktır. Ayda birkaç seferden fazla mesaj veya e-posta göndermeyin.
● En hatalı davranışlardan biri, cep telefonu numaralarına devamlı mesaj atmaktır. Ayda birkaç seferden fazla mesaj veya e-posta göndermeyin.

● Site kaotik bir temaya sahipse, hey yerden pop-up'lar, renkli kutular çıkıp duruyorsa, kullanıcı hiçbir şey satın almadan siteden çıkacaktır.
● Alışveriş adımlarında formu ne kadar uzatır ve gereksiz bilgi isterseniz müşteriyi o kadar çok itersiniz.
● Ürün fotoğrafının çok küçük olması ilgiyi azaltıyor.

● Kullanıcı müşteri hizmetlerine ulaşamazsa, iadede sorun yaşarsa siteye olan güveni sarsılır.

E-TİCARETTEN SOĞUTAN HATALAR
Pandemiyle birlikte rekor e-ticarette başarılı olmak için tüketicilerini üzmemek ve sıkmamak gerekiyor.