22 Mart Pazartesi borsada en fazla kazandıran ve kaybettiren hisse senetleri hangileri oldu?

Borsa İstanbul'da günün en fazla işlem hacmine sahip 20 hisse senedi belli oldu. Buna göre Garanti Bankası hisse senedi günün ilk yarısında 906.500.165 oranında işlem gördü. 22 Mart Pazartesi 2021 borsada en fazla kazandıran ve kaybettiren hisse senetleri hangileri oldu? BJKAS hisse ve Kartn hisse fiyatları ne kadar oldu? İşte detaylar...

Borsa İstanbul'da bugün yapılan işlemlerde, saat 13.00 itibarıyla BIST 100 endeksi içinde en fazla işlem hacmine sahip 20 hisse senedi ve işlem hacimleri şöyle:

(BIST 100) En yüksek işlem hacmi ilk 20 İşlem Hacmi
Garanti Bankası 906.500.165
Ford Otosan 577.222.644
Türk Hava Yolları 520.618.753
Şişe Cam 427.013.870
Petkim 366.096.491
Ereğli Demir Çelik 334.782.095
Tüpraş 333.529.460
Koza Altın 320.138.562
Bim Mağazalar 302.883.886
Sasa Polyester 271.419.443
Turkcell 230.700.880
Emlak Konut GMYO 221.708.836
Akbank 221.255.188
ASELSAN 214.024.004
Kardemir (D) 213.154.655
İş Bankası (C) 212.253.643
Koç Holding 198.544.426
Vakıflar Bankası 191.204.605
Yapı ve Kredi Bankası 169.907.692
Vestel 126.455.385

Borsa İstanbul'da bugün yapılan işlemlerde, saat 13.00 itibarıyla BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile değişim oranları şöyle:

(BIST 100) En çok düşen ilk 20 Son Fiyatı Önceki Kapanış Değişim (%)
Pegasus 73,35 81,50 -10,00
İş Yatırım Menkul Değerler 15,57 17,30 -10,00
MLP Sağlık 21,60 24,00 -10,00
Ereğli Demir Çelik 14,71 16,34 -9,98
Alarko Holding 10,84 12,04 -9,97
Akbank 5,33 5,92 -9,97
Mavi Giyim 51,95 57,70 -9,97
Kardemir (D) 6,60 7,33 -9,96
Yataş 15,66 17,39 -9,95
Koç Holding 20,66 22,94 -9,94
Verusa Holding 58,00 64,40 -9,94
Garanti Bankası 7,98 8,86 -9,93
Bera Holding 20,50 22,76 -9,93
Petkim 5,45 6,05 -9,92
Sabancı Holding 9,00 9,99 -9,91
Turkcell 14,28 15,85 -9,91
Bagfaş 22,28 24,72 -9,87
Net Holding 5,22 5,79 -9,84
Alcatel Lucent Teletaş 30,44 33,76 -9,83
Yapı ve Kredi Bankası 2,39 2,65 -9,81

Yatırım fonları arasında kategorilere göre günlük bazda en fazla kazandıran fonlar şöyle:

Fon Adı Son Fiyat Son Getiri %
Yatırım Fonları - Borçlanma Araçları Fonları
HSBC Portföy Uzun Vad. Borç. Araç. Fonu 0,583255 0,36
Ak Portföy Uzun Vad. Borç. Araç. Fonu 0,235168 0,25
TEB Portföy Borç. Araç. Fonu 22,087110 0,24
Tacirler Portföy Borç. Araç. Fonu 2,223959 0,23
HSBC Portföy Orta Vad. Borç. Araç. Fonu 0,260497 0,18
Yatırım Fonları - Fon Sepeti Fonları
Ak Portföy Petrol Yab. BYF Fon Sepeti Fonu 0,012428 0,06
Yatırım Fonları - Hisse Senedi Fonları
Hedef Portföy Birinci Hisse Senedi Fonu (HSYF) 1,612478 0,23
Yatırım Fonları - Karma ve Değişken Fon
Meksa Portföy Bir. Değ. Fon 0,115852 0,22
Garanti Portföy Dörd. Değ. Fon 0,036273 0,21
Ak Portföy Değ. Fon 0,192258 0,14
Fiba Portföy Çoklu Varlık Bir. Değ. Fon 1,798485 0,13
Ak Portföy Birebir Bankacılık Değ. Özel Fon 0,021696 0,13
Yatırım Fonları - Katılım Fonları
Mükafat Portföy Kira Sert. Katılım Fonu 1,726132 0,15
Ziraat Portföy Kısa Vad. Kira Sert. Katılım Fonu 1,680820 0,13
Ziraat Port. İkinci Kısa Vad. Kira Sert. Kat. Fonu 1,082654 0,13
Qinvest Portföy Kira Sert. Katılım Fonu 0,019851 0,13
Ziraat Port. Halk Kısa Vad. Kira Sert. Katılım Fonu 1,563564 0,13
Yatırım Fonları - Para Piyasası Fonları
Hedef Portföy Para Piyasası Fonu 1,021824 0,15
Azimut Portföy Para Piyasası Fonu 1,088996 0,15
Qinvest Portföy Para Piyasası Fonu 0,926283 0,15
Ziraat Port. Halkbank Para Piyasası Fonu 0,067513 0,15
Fiba Portföy Üçüncü Para Piyasası Fonu 0,010379 0,14

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.