SON DAKİKA: 12 bin sözleşmeli personel alımında flaş gelişme: Tarih belli oldu

Son dakika haberi! ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Halis Aygün, "2020-KPSS Ön Lisans branş bazında sıralamaları 30 Kasım Pazartesi günü açıklayacağız. Sağlık Bakanlığının 12 bin sözleşmeli pozisyonuna tercihleri ise 1-7 Aralık tarihleri arasında alacağız." açıklamasında bulundu.

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanı Prof. Dr. Halis Aygün, Sağlık Bakanlığının 12 bin sözleşmeli personel alımı tercihlerinin 1-7 Aralık tarihleri arasında yapılacağını bildirdi.


TARİH BELLİ OLDU
Aygün, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "2020 KPSS Ön Lisans branş bazında sıralamaları 30 Kasım Pazartesi günü açıklayacağız. Sağlık Bakanlığının 12 bin sözleşmeli pozisyonuna tercihleri ise 1-7 Aralık tarihleri arasında alacağız. Yapacağınız tercihlerin şimdiden hayırlı olmasını dilerim." ifadesini kullandı.


MÜLAKAT OLMAYACAK
Sağlık Bakanlığı 12 bin personel alımı ilan tarihi hakkında yeni açıklama geldi. Açıklamada ilan tarihi için alınan son bilgi paylaşıldı. Sağlık Bakanlığı alımını yapacağı 12 bin Sağlık Personeli Alımı için adaylara herhangi bir mülakat yapmayacak. Bakan tarafından gelen açıklamaya göre, "Gerekli Hazırlıklar yapıldıktan sonra tercih kılavuzu ÖSYM'nin İnternet sitesi üzerinde yayınlanacak ve adaylar tercihlerini bu kılavuzda belirtilen tarihler arasında yapabilecekler. ÖSYM tarafından merkezi yerleştirme ile yapılacak olan atamalarda Mülakat Olmayacak " dedi.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.