Otomobilde 'torpil' dönemi başladı!

İstediği otomobili satın almak için aylarca beklemek zorunda kalan tüketiciler çareyi torpilde buldu. Tüketiciler otomotiv sektöründe çalışan bir tanıdık bulup adını bekleme listesinde ilk sıralara yazdırmaya çalışıyor.

Türkiye otomotiv pazarında 2019'un son çeyreğinden beri yaşanan stok sorunu bir türlü çözülemiyor. Talebi karşılamakta zorlanan otomotiv firmaları iki üç ay sonrasına gün veriyor. Stok sorununun kısa vadede çözülmesi ise pek mümkün görünmüyor. İşte bu durum otomotiv pazarında "torpil" dönemini başlattı. İstedikleri otomobile kavuşmak için aylarca beklemek zorunda kalan tüketiciler çareyi "torpil" yönteminde buldu. Otomotiv sektöründe çalışan bir tanıdık bulup, adını bekleme listesinde ilk sıralara yazdırmaya çalışıyor.



OTOCULAR POPÜLER OLDU
Bu yüzden 2020, otomotiv sektöründe çalışanların eş-dost, akraba, askerlik, okul arkadaşları vb tarafından hatırlandığı bir yıl oldu. Otomotivcilerin telefonları, danışmak ya da "torpil" için arayan yakınları yüzünden susmadı. Hatta yıllar önce otomotivden ayrılıp bir başka sektörde çalışmaya başlayan arkadaşlarından bile medet umanlar oldu. Türkiye otomotiv pazarında talep hız kesmiyor. Pazarda hazirandan itibaren başlayan temmuz ve ağustosta artarak devam eden canlılık, her koşula rağmen sürüyor. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.